וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.6: אל שעראווי נשאר ברומא, ההצעה של פ.ס.ז' על ניימאר

החלוץ יישאר בקבוצה מעיר הנצח, מקסוול האריך חוזה ואלופת צרפת לא מוותרת על כוכב ברצלונה ומוכנה לשלם לקטלאנים 190 מיליון יורו עבור הברזילאי. אנטוניו קונטה רוצה את בונוצ'י וקנדרבה בצ'לסי, ביילסה יאמן את לאציו

AP

העברות

* סטפן אל שעראווי נשאר ברומא. מילאן הודיעה שקבוצה מהבירה, ששאלה את החלוץ בינואר ומאז הוא כבש עבורה שמונה שערי ליגה, הפעילה את סעיף הרכישה שלו, שהדדליין עליו עמד לפוג הלילה.

* מקסוול בן ה-34 האריך את חוזהו בפריס סן ז'רמן עד 2017 וכך הוא ישלים חמש שנים במדי הקבוצה מעיר האורות.

* יובנטוס הודיעה כי סעיף השחרור של החלוץ הספרדי, אלברו מוראטה, הופעל, והוא יעזוב בקיץ את הגברת הזקנה ויחזור לריאל מדריד, בשורותיה גדל. הבלאנקוס אישרו את המהלך. לידיעה המלאה

סטפן אל שעראווי שחקן רומא חוגג. GettyImages
נשאר בבירה. אל שעראווי/GettyImages

שמועות

* לסטר הודיעה על החתמתו של הבלם הספרדי לואיס הרננדס בן ה-27, ששיחק בארבע העונות האחרונות בספורטינג חיחון (שלוש מתוכן בליגה השנייה). בעונה החולפת רשם 36 הופעות בהרכב. הוא כבש פעם אחת בלבד בקריירה ובעבר השתייך לקבוצת המילואים של ריאל מדריד.

* ב"סאן" הלונדוני מדווחים שאנטוניו קונטה חושק בשני שחקניו בנבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י ואנטוניו קנדרבה וצ'לסי קבוצתו הבאה מוכנה להציע עבור השניים כ-57 מיליון פאונד.

* סוכנו של נאני מאשר שוולנסיה מעוניינת בשחקן נבחרת פורטוגל, שלא ימשיך בעונה הבאה בפנרבחצ'ה הטורקית.

הקשר הקרואטי, ניקו קראנצ'אר (31), עזב את ניו יורק קוסמוס מליגת ה-NASL אחרי שבע הופעות בלבד (ושער אחד) ויחתום בשורות העולה החדשה לליגה הסקוטית, ריינג'רס. קראנצ'אר כבש חמישה שערים בשלוש השנים האחרונות.

* פול פוגבה עדיין לא עזב את יובנטוס, אבל על פי דיווחים ב"גאזטה דלו ספורט", האלופה כבר מחפשת לצרפתי מחליף ומוכנה לשלם 40 מיליון יורו לוולנסיה עבור אנדרה גומס, קשר נבחרת פורטוגל.

* ליברפול רוצה להתחזק ועל פי הדיווחים היא מתכננת להציע לניוקאסל 10.5 מיליון פאונד עבור אנדרוס טאוסנד, הקיצוני של ניוקאסל.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שאברטון פתחה במו"מ עם פורטו על רכישתו של ונסן אבובקאר, עליו היא מוכנה לשלם כ-16 מיליון פאונד כדי שיחבור בחוד לרומלו לוקאקו.

* האם ברצלונה תאבד את ניימאר לפריס סן ז'רמן? בספרד מדווחים שאלופת צרפת הולכת בכל הכוח על הכוכב הברזילאי. על פי הדיווח הצרפתים מוכנים לשלם את סעיף השחרור של ניימאר שעומד על 190 מיליון יורו ולהציע לו שכר דימיוני של 30 מיליון יורו לעונה.

* לאציו בדרך למנות מאמן חדש: על פי הדיווחים באיטליה מרסלו ביילסה סיכם כמאמן הקבוצה והמינוי הרשמי צפוי בקרוב.

* 'מארקה' טוען כי פרננדו טורס יאריך את חוזה באתלטיקו מדריד בעונה נוספת.

ליאונל מסי, ניימאר שחקני ברצלונה. AP
יתפתה לכסף של פריס? ניימאר חוגג עם מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully