וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא גוואנגז'ו R&F: "מתרגשים לקראת הגעתו של ערן זהבי"

הואנג שנגואה התייחס לחתימתו הצפויה של כוכב מכבי תל אביב בקבוצתו: "מאמין שזה יקרה תוך זמן קצר, הוא כבר החל לחפש דירה ומצא בית כנסת בעיר. מקווה שהוא יהפוך לנשק המנצח שלנו"

ברני ארדוב

כוכב מכבי תל אביב, ערן זהבי, צפוי לחתום בגוואנגז'ו R&F הסינית בימים הקרובים, עסקה שבעקבותיה צפויה לקבל סגנית האלופה 9.5 מיליון דולרים. בסיומה של סאגה ארוכה ומתישה, ולאחר שזהבי כבר היה בדרכו עם מכבי תל אביב למחנה האימונים באוסטריה, נראה כי הצדדים הגיעו לעמק השווה ורק חתימה רשמית חסרה כדי שהקשר המצטיין יהפוך באופן רשמי לשחקן הקבוצה הסינית.

סגן הנשיא בגוואנגז'ו R&F, הואנג שנגואה, התייחס לראשונה לחתימה הצפויה של זהבי בקבוצתו: "תוך זמן קצר הוא יהיה שחקן שלנו. הוא יעבור בדיקות רפואיות ואני מאמין שכבר ביולי זהבי יהיה שחקן שלנו. אני מאוד מקווה שהוא יהפוך לנשק המנצח שלנו. המספרים שלו בישראל מדהימים, ואם הוא ימשיך כך אני בטוח שנטפס במעלה הטבלה. אנחנו כבר לא יכולים לחכות להגעתו".

"זהבי כבר החל לחפש אחר דירה בסין", הוסיף סגן הנשיא. "כמו כן, הוא מצא בית כנסת בעיר שבו יוכל להתפלל במהלך שהותו כאן".

עוד בנושא

האיש שהיה גם גיבור העל וגם הנבל האולטימטיבי: פרידה מערן זהבי
סדר עולמי חדש: איך העזיבה של ערן זהבי תשנה את הכדורגל הישראלי
התקשרו לער"ן: ברחבי רשת נפרדים מכוכב מכבי תל אביב
לא לוקחים את זה ב-EZ: על עזיבת ערן זהבי את מכבי תל אביב

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בשדה התעופה. מגד גוזני
מצא בית כנסת בעיר. זהבי/מגד גוזני

זהבי כבר הגיש בקשה לויזה לסין והוא אמור לקבלה לכל המאוחר ביום שלישי. הוא אמור לחתום על חוזה לשנתיים וחצי במהלכן ישתכר 12.5 מיליון דולר. השכר של זהבי יהפוך אותו לכדורגלן הישראלי היקר בהיסטוריה, אם כי חשוב לציין שבעסקאות מהסוג הזה ישנם סעיפים שונים של תשלומים ולכן קשה להעריך מה הסכומים המדויקים. על פי הערכות, ליברפול שילמה לווסטהאם כ-7.3 מיליון יורו על יוסי בניון ור.ב לייפציג שילמה לאוסטריה וינה כ-7 מיליון יורו על עומר דמארי.

הוא יצטרף לליגה עמוסה בכוכבים וייפגוש שמות כמו ראמירס, דמבה בה, אסקיאל לאבצי, ז'רביניו, פרננדיניו, אלכס טיישיירה, פאוליניו, ג'קסון מרטינס, פרדי גוארין ועוד. יחד עם זאת, הוא יצטרך להתרגל לשחק בקבוצה צנועה במונחים מקומיים ולמאבקי מרכז טבלה ותחתית.

זהבי בן ה-28 הגיע למכבי תל אביב בינואר 2013 וזכה עם הצהובים בשלוש אליפויות רצופות, גביע המדינה אחד וגביע הטוטו אחד. הוא הוכתר למלך השערים בשלוש השנים האחרונות ו-35 הכיבושים שלו בעונה החולפת שברו את שיאו בן 61 השנים של ניסים אלמליח. זהבי שבשנתיים האחרונות תופקד בעיקר כחלוץ במכבי תל אביב, כבש במדיה 125 שערים ב-164 הופעות בכל המסגרות ובין היתר היה הבורג המרכזי של הצהובים בהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

הוא התחיל את הקריירה בהפועל תל אביב, והושאל בהמשך לעירוני ניר רמת השרון. ב-2008 חזר למתחם וולפסון ובשלוש השנים הבאות זכה עם האדומים באליפות ושני גביעים. בקיץ 2011 עבר לפאלרמו האיטלקית, אבל חזר לישראל אחרי עונה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully