וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה מונה למאמן מכבי תל אביב. קרויף: "רצינו אותו מהרגע הראשון"

16.6.2016 / 13:59

המאמן חתם וירוויח כ-800 אלף יורו לעונה, קרויף: "רצינו אותו מהרגע הראשון". דניאל ליפשיץ נרכש מרעננה תמורת 600 אלף שקל . יוסי בניון ילבש את המספר 51, דור מיכה יישאר עם מספר 15

אתר רשמי

יוסי בניון יילבש את החולצה עם המספר 51 במכבי תל אביב. מאז החתימה של הקשר הוותיק במדי סגנית האלופה, סוגיית המספר איתו הוא ישחק העסיקה לא מעט אוהדים וגם את השחקנים. המספר "המסורתי" של בניון היה 15 - אותו מספר שלובש דור מיכה החל מעונת 2011-12.

בניון העדיף לא לעסוק בנושא ולא לבקש ממיכה לוותר על המספר, ולכן בחר ב-51 שהוא כמובן היפוך של הספרות. אגב, כשמיכה עלה לבוגרים של מכבי תל אביב הוא שיחק עם המספר 23 בגלל שיניב עזרן לבש את המספר 15.

בניון כבר החליף מספרים כמה פעמים לאורך הקריירה. בעונת 2007-08 פיטר קראוץ' לבש את ה-15 בליברפול והישראלי שיחק עם 11. ב-2010-11 הוא לבש את המספר 10 בצ'לסי ושנה לאחר מכן לבש 30 גם בצ'לסי וגם בארסנל. בעונת 2013-14 הושאל לק.פ.ר ושיחק עם 35 על החולצה.

עוד בנושא:

הכירו את שוטה ארבלדזה, המאמן החדש של מכבי תל אביב
מכבי תל אביב הציבה תנאים חדשים למכירת ערן זהבי
שוטה ארבלדזה מונה למאמן מכבי תל אביב

יוסי בניון מכבי תל אביב. מגד גוזני
מ-15 ל-51. בניון/מגד גוזני

דניאל ליפשיץ נרכש היום מהפועל רעננה תמורת 600 אלף שקלים. השוער שיחק במכבי תל אביב כמושאל בעונה החולפת וכעת הצהובים החליטו לממש את אופציית הרכישה שלו. הוא ימשיך לשמש שוער שני לפרדראג ראיקוביץ'.

מוקדם יותר הודיעו הצהובים על מינויו של שוטה ארבלדזה למאמן. המאמן בן ה-43 שנחת אמ בישראל חתם על חוזהו וייכנס לנעליו של המאמן ההולנדי פטר בוס. הוא ירוויח כ-800 אלף יורו בעונה הקרובה. "אני מאוד שמח להיות פה ומצפה כבר לפגוש את השחקנים והאוהדים של מכבי שידועים כמי שממלאים אצטדיונים", אמר ארבלדזה. "גם אני וגם משפחתי שמענו רבות על האווירה כמו גם רבים מאוהדי הכדורגל בגאורגיה. אני יודע הרבה על מכבי, על ההיסטוריה והמסורת, החוזק והשאיפות של כל אחד בתוך ובסביבתו של המועדון. זו הסיבה שאני כל כך שמח להיות כאן ומחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד".

"אנו מאושרים שהצלחנו להחתים כמאמן את האיש שהיה אחד המועמדים החזקים שלנו מהרגע בו התחלנו לחפש אחר מאמן חדש", אמר ג'ורדי קרויף. "לשוטה יש אישיות כה חזקה וניסיון כה רב בכדורגל, שאנו מאמינים ביכולתו להגיע להישיגים במדי המועדון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה עם מרטין ביין, ג'ורדי קרויף. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. ארבלדזה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully