וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לא המריא לאוסטריה, העסקה עם גוואנגז'ו על סף סיכום

16.6.2016 / 16:24

כוכב מכבי תל אביב קרוב להשלמת המעבר לסין ונותרו רק פרטים קטנים לפני שהעסקה תיחתם סופית. עיקר המחלוקת נוגעת לסכום הבונוסים שהצהובים יקבלו בגין הישגים. סוכנו: "המו"מ עוד לא הבשיל"

ברני ארדוב

בווידיאו: השערים של זהבי העונה

ערן זהבי לא המריא היום (חמישי) עם מכבי תל אביב לאוסטריה למחנה האימונים של הקבוצה, ועסקת העברתו לגוואנגז'ו הסינית נמצאת על סף סיכום.

העניין המרכזי שעדיין עומד בסתירה בין המועדונים הוא הסכום הכולל של העסקה. הסינים היו בטוחים שהסכום שנקבע ויעמוד על 8 מיליון דולר, יכלול בונוסים שמכבי תקבל עבור ההישגים שלהם עם זהבי. במכבי לעומת זאת, היו בטוחים שמדובר בתשלום של 8 מיליון דולר נטו ועוד מיליון וחצי דולר עתידיים בגין הישגים. כשהמחלוקת הזו תיפתר, זהבי ייצא לחתום בסין.

רונן קצב, סוכנו של זהבי, אמר היום: "נכון שיש מו"מ רציני לגבי מעבר לסין, אבל מדובר במו"מ בלבד שעדיין לא הבשיל להסכמות או חתימת חוזים ולכן ערן ממשיך כרגיל לכבד את חוזהו במכבי. נעשה זאת בצורה מסודרת. ראוי במסגרת התחרות הטבעית שיש בין אמצעי התקשורת, להיות מעט יותר אחראיים ולחכות לדברים רשמיים שיקרו ולא לפזר סתם דיווחים".

עוד בנושא:

שוטה ארבלדזה חתם במכבי תל אביב
יוסי בניון ישחק עם המספר 51, השחרור של עטר מתעכב

מגד גוזני

גורמים המעורים בפרטים טוענים שמכבי תל אביב העלתה את הסכום שהיא דורשת עבור זהבי ל-11 מיליון דולר. במכבי תל אביב וגם בסביבתו של זהבי לא הגיבו לדברים.

זהבי הצליח לשכנע את גולדהאר למכור אותו רק בפגישה שנערכה ביניהם בביתו של הבעלים בטורונטו. לאחר שזהבי מאוד רצה את העסקה עם הסינים, הוא המריא ביחד עם אשתו שי מתאילנד לקנדה לפגישה עם גולדהאר שבמהלכה הוא שכנע את הבעלים למכור אותו ובעלי מכבי תל אביב אמר כי אם ההצעה תהיה לפחות בסך של 8 מיליון דולר הוא יסכים למכור. זו הייתה פריצת הדרך המשמעותית והדרמטית ובסיומה החלו הצדדים לעלות על פסים רציניים לקראת המכירה שאמורה להיות בסופו של דבר בסכום של 9.5 מיליון דולר.

אחד השחקנים שמכבי תנסה לצרף אחרי עזיבתו של זהבי הוא עומר אצילי אבל במכבי בטוחים שאצילי ימכר לקבוצה באירופה מאחר שאלי טביב יבקש עליו הרבה מאוד כסף. הכיוון המשמעותי של מכבי יהיה לצרף עוד שחקנים יהודיים אחרי הסיכום עם יגור פיליפנקו. לוואלה ספורט! נודע כי מכבי תל אביב כבר מנסה לקיים מגעים ראשוניים במטרה לרכוש את ארון שוינפלד מהפועל תל אביב וכן נמצאת במשא ומתן עם שני שחקנים יהודיים.

עדכון ראשון: 8:49

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טל בן חיים מכבי תל אביב. מגד גוזני
טל בן חיים בשדה/מגד גוזני
ערן זהבי מכבי תל אביב. מגד גוזני
נשאר בישראל לבסוף. ערן זהבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully