וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.6: קבאני צפוי להישאר בפריס, זאנה יגיע למנצ'סטר?

האורוגוואי שמבוקש בארסנל בדרך לחתום על חוזה חדש בצרפת, הכישרון של שאלקה מבוקש על ידי גווארדיולה ומוריניו. פורטו השלימה את רכישתו של מיגל לאיון, רפאל גריירו עובר לדורטמונד

צילום וידאו: תומר יצחק

העברות

* אתלטיקו מדריד הודיעה על רכישתו של ניקולאס גאיטן מבנפיקה לארבע עונות. סכום ההעברה מוערך בכ-25 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* מגנה השמאלי של לוריין, רפאל גריירו, ישחק בעונה הקרובה בבורוסיה דורטמונד. הפורטוגלי בן ה-22 חתם לארבע עונות במועדון הגרמני. לידיעה המלאה.

* טיטה סיכם כמאמנה החדש של נבחרת ברזיל והוא צפוי לחתום עד סוף השבוע, בקורינתיאנס זועמים על ההתאחדות. לידיעה המלאה.

* אמפולי מימשה את האופציה שהייתה לה לרכוש את מרסל בוכל מיובנטוס ושילמה לאלופת איטליה 1.2 מיליון יורו. קשר נבחרת ליכטנשטיין רשם 28 הופעות ליגה במדי אמפולי בעונה החולפת.

* בלם נבחרת רומניה ביורו, ולריקה גמאן, חתם בקראבוקספור הטורקית בהעברה חופשית. הוא סיים את חוזהו באסטרה ג'ורג'ו.

* ספרטק מוסקבה רכשה מדינמו מוסקבה את הקשר בן ה-22 רומן זובנין. היא שילמה ליריבה העירונית 3 מיליון יורו.

* פורטו השלימה את עסקת רכישתו של המגן-קשר מיגל לאיון. המקסיקני בן ה-27 שיחק במדי הקבוצה הפורטוגלית כמושאל בעונה החולפת וכעת היא ניצלה את אופציית הרכישה אחרי ששילמה לווטפורד כ-6 מיליון יורו.

* חלוצה של צ'לסי, סטיפה פריצה, השלים את מעברו לאודינזה. הקרואטי בן ה-20 הושאל לאיטלקים במהלך העונה החולפת, וכעת במועדון רכשו אותו סופית. השחקן לא לבש את מדי ה'בלוז' בפרמיירליג במהלך התקופה שהיה שייך למועדון.

שחקני נבחרת גרמניה, לירוי זאנה, יוליאן ברנדט. GettyImages
יחבור לגווארדיולה? זאנה מימין/GettyImages

שמועות

* בלמה של יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י, מבוקש באנגליה. מאמנה של צ'לסי, אנטוניו קונטה, מאוד מעוניין בשחקנו לשעבר, כאשר גם מנצ'סטר יונייטד רוצה אותו. על פי הדיוח הביאנקונרי יידרשו עליו כ-60 מיליון יורו.

* איטליה מדווחים שלאציו מתכננת להציע לסביליה 7 מיליון יורו ואת באלדה קייטה תמורת צ'ירו אימובילה, חלוץ נבחרת איטליה.

* ב"בילד" מדווח כי מאמנה של מנצ'סטר יונייטד, ז'וז'ה מוריניו, מעוניין מאוד בבריל אמבולו, חלוצה הצעיר של באזל.

* היכן מריו גצה ישחק בעונה הבאה? בתקופה האחרונה הגרמני קושר לליברפול ולארסנל, וכעת מדווח כי התותחנים מתכוונים להציע על השחקן 27 מיליון ליש"ט.

* באנגליה מדווחים שאברטון מעוניינת בקשרה ההולנדי של רומא, קווין סטרוטמן. למאמן ה'טופיז', רונאלד קומאן, הוקצו כ-100 מיליון ליש"ט לרכש, וכעת מדווח כי הוא מאוד מעוניין בבן ארצו ואף יציע עליו 30 מיליון ליש"ט.

* האם אדינסון קבאני יישאר בפריס סן ז'רמן גם בעונה הבאה? באיטליה טוענים כי האורוגוואי ששמו קושר לאחרונה לארסנל, יחתום על חוזה חדש ויישאר בצרפת עד 2020.

* באנגליה טוענים כי בלמה של ליברפול, מרטין שקרטל, על סף חתימה בפנרבחצ'ה הטורקית.

* ב"סאן" מדווח כי לירוי זאנה מבוקש מאוד במנצ'סטר. הגרמני הצעיר קושר לאחרונה גם לסיטי וגם ליונייטד, ואף התעוררה שמועה כי ה'סיטיזנס' צפויים לרכוש את השחקן תמורת 40 מיליון ליש"ט. מנהלה הספורטיבי של שאלקה הכחיש את הידיעה.

* בספרד מדווחים שקווין גמיירו חלוצה הצרפתי של סביליה הוא המועמד המוביל לחזק הקיץ את התקפת ברצלונה. אולם, אם האנדלוסים יתעקשו על סעיף השחרור שלו שעומד על 40 מיליון יורו, הקטלאנים יחפשו שחקנים אחרים.

* ב"ספורט" הקטלאנים מדווחים שקיקה סנצ'ס פלורס מאמנה של אספניול מנסה לשכנע את חסה, חלוצה של ריאל מדריד, להצטרף למועדון הקטלאני.

* ב"דיילי טלגרף" טוענים כי סטוק פתחה במשא ומתן עם ווסט ברומיץ' בנוגע לרכישתו של סיידו ברהינו תמורת 15 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully