וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ניקולס גאיטאן חתם באתלטיקו מדריד לארבע עונות

קשר בנפיקה בן ה-28 שנמצא כרגע עם נבחרת ארגנטינה בקופה סנטנריו עובר לקולצ'ונרוס תמורת סכום המוערך ב-25 מיליון יורו. דייגו סימאונה, שטרם אישר כי יישאר רצה אותו כבר לפני שנתיים

שחקן בנפיקה ניקולס גאיטאן חוגג. רויטרס
עובר לספר. גאיטאן/רויטרס

החתמה גדולה ראשונה לאתלטיקו מדריד לקיץ הזה. סגנית אלופת אירופה הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על צירופו של הקשר ההתקפי ניקולס גאיטאן מבפניקה תמורת סכום המוערך ב-25 מיליון יורו לארבע עונות. הארגנטינאי שנמצא בימים אלה עם האלבסלסטה בעיצומו של קופה סנטנריו יגיע בסיומו של הטורניר למדריד וישלים את ההליך הפורמלי הדרוש לחתימה, כך על פי דיווחים בספרד, למרות שאת הבדיקות הרפואיות עבור הקבוצה עבר כבר בבואנוס איירס.

גאיטאן בן ה-28 חווה עונה נהדרת במהלכה זכה באליפות פורטוגל ובגביע הליגה, והעפיל עם בנפיקה לרבע גמר ליגת האלופות, שם נעצרה מול באיירן מינכן. הוא כבש 25 שערים ב-152 הופעות בכל המסגרות במדי הנשרים אליהם הצטרף בשנת 2010 מבוקה ג'וניורס הארנטינאית, במדיה כבש 12 שערים ה-66 הופעות. בנבחרת רשם 15 הופעות וכבש שני שערים.

אתלטיקו אמנם טרם הודיעה סופית על כך שדייגו סימאונה יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה, אך תמונה שפרסם לפני מספר ימים בפגישה עם המנהל הספורטיבי והמנהל המקצועי רמזה על כך שאכן יהיה על הקווים בויסנטה קלדרון גם בעונה הבאה, וגאיטאן בן ארצו עשוי להיות חיזוק משמעותי עבורו ועבור הקולצ'ונרוס, כאשר על פי הדיווחים הוא היה מעוניין לצרפו כבר לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully