וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו סימאונה מציג: התמונה שמרמזת כי ימשיך באתלטיקו מדריד

הארגנטינאי, שעתידו היה לא ברור בתקופה האחרונה, פרסם תמונה באינסטגרם שלו בה הוא יושב עם גורמים בקבוצה ומעליה כתב: "עובדים בבואנוס איירס". בספרד בטוחים שהמשמעות היא שיישאר

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
ממשיך? סימאונה/GettyImages

כבר מספר שבועות, מאז הסתיים גמר ליגת האלופות בהפסד של אתלטיקו מדריד לריאל מדריד, שאוהדי אתלטי מחכים לדעת דבר אחד: האם דייגו סימאונה ימשיך כמאמן הקבוצה. היום (שלישי) הם קיבלו רמז די עבה לכך שהתשובה היא חיובית.

צ'ולו פרסם תמונה בעמוד האינסטגרם שלו בה הוא יושב סביב שולחן עם מנהל הקבוצה אנחל גיל מרטין ועם המנהל הטכני אנדראה ברטה, ומעליה כתב: "עובדים בבואנוס איירס". הודעה רשמית אמנם טרם יצאה אך בספרד כצפוי מיהרו להכריז כי משמעות התמונה היא שסימאונה יישאר גם בעונה הבאה בויסטנה קלדרון.

מיד לאחר אותו הפסד בגמר הצ'מפיונס, שהיה משחקה האחרון של אתלטיקו העונה, אמר סימאונה: "אלה היו שלוש שנים נפלאות. אני מתכוון לחשוב על עתידי, אלך הביתה ואחשוב מה לעשות". לאחר מכן אף פורסם כי הוא הציב לקבוצה רשימת דרישות על מנת שיישאר. בעקבות הדברים הללו מספר קבוצות הוזכרו כמועמדות לקלוט את הארגנטינאי, אך כרגע נראה כי אף אחת מהן לא תזכה בשירותיו, לפחות לא העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully