וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רפאל גריירו חתם לארבע שנים בבורוסיה דורטמונד

סגנית אלופת גרמניה הצליחה לשים את ידה על המגן השמאלי המבוקש של נבחרת פורטוגל ששיחק בשלוש העונות האחרונות בלוריין. מיכאל צורק: "הוא שחקן מאוד טכני, שמחים שהוא בחר בנו"

רפאל גריירו, נבחרת פורטוגל. GettyImages
הרכש הטרי של דורטמונד. רפאל גריירו/GettyImages

בורוסיה דורטמונד ממשיכה להתחזק: סגנית אלופת גרמניה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו לארבע עונות של רפאל גריירו, המגן השמאלי של לוריין ונבחרת פורטוגל. "רפאל גררו הוא שחקן מאוד טכני, שיכול לשחק במספר עמדות. אנחנו מאוד שמחים שהוא בחר בבורוסיה דורטמונד", כך אמר מיכאל צורק, המנהל הספורטיבי של הצהובים שחורים.

גריירו, שנמצא כעת עם נבחרת פורטוגל ביורו בצרפת, יצטרף למועדון החדש שלו בתחילת יולי מלוריין, בשורותיה הוא שיחק בשלוש העונות האחרונות. גריירו בן ה-22 משחק באגף שמאל בעמדת המגן אך יכול לשחק גם כקשר. גריירו רשם בסך הכול 102 הופעות במדי לוריין, שבהן הוא כבש עשרה שערים. השחקן היה מבוקש במספר קבוצות ברחבי היבשת, אך בחר להצטרף לקבוצה של תומאס טוכל. סכום ההעברה לא פורסם אך על פי ההערכות הגרמנים שילמו לצרפתים כ-12 מיליון יורו עבור רכישתו.

גריירו הוא שחקן הרכש השישי שמגיע לדורטמונד העונה אחרי שהקבוצה רכשה מוקדם יותר הקיץ את עוסמאן דמבלה מראן, סבסטיאן רודה מבאיירן מינכן, מארק בארטרה מברצלונה, מיקל מרינו מאוסאסונה ואמרה מור מנורשילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully