וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.6: פגולי חתם בווסטהאם, ואלדס לסיטי?

השוער הספרדי מועמד להתאחד עם פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, הקשר האלג'יראי הצטרף באופן רשמי לפטישים, צ'לסי מסתערת על כוכבי יורו 2016. כל השמועות וההעברות

AP

בווידאו: תקציר המשחק בין מקסיקו לוונצואלה

העברות

* פורטו הודיעה על רכישתו של קרלוס טישיירה. הפורטוגלי חתם לארבע שנים, אך עדיין לא ברור מה סכום ההעברה ששולם עבורו לליברפול.

* הקשר האלג'יראי, סופיאן פגולי בן ה-26, סיים את חוזהו בוולנסיה בשורותיה שיחק שבע עונות וחתם בווסטהאם לשלוש עונות. פגולי כבש שער אחד ב-21 משחקי ליגה בספרד בעונה שעברה.

* רונאלד קומאן מונה באופן רשמי למאמנה החדש של אברטון. ההולנדי חתם עד 2019 והטופיז יהיו המועדון השני שלו בממלכה אחרי קדנציה מרשימה בסאות'המפטון. לידיעה המלאה.

* ווילם הודיעה על צירופו של יורי מתאיסן לצוות הניהולי. בלם העבר של נבחרת הולנד ישמש כמנהל הטכני של המועדון.

עוד בנושא:
הסערה החדשה של ספ בלאטר
מיראלם פיאניץ' חתם ביובנטוס

שמועות

* האם פריס סן ז'רמן מצא מחליף לזלאטן? בברזיל מדווחים כי האלופה הצרפתית הציעה 30 מיליון יורו עבור גבריאל ברבוסה, המכונה גביגול, וכבר הוכתר ליורשו של ניימאר.

* אנטוניו קונטה אמנם חוגג עם נבחרת איטליה, אך בורסת השמות לקראת פתיחת העידן שלו בצ'לסי ממשיכה לתפוח. באנגליה מדווחים כי מתאו דרמיאן הוא השם החם ברשימה של הבלוז. המגן, שהגיע למנצ'סטר יונייטד בקיץ שעבר, לא נמצא בתוכניות של ז'וזה מוריניו לקראת העונה הבאה. השדים האדומים ניסו לכלול את דרמיאן בעסקה שתחזיר את פול פוגבה לאולד טראפורד, אך כעת קונטה ינסה לאחד איתו כוחות בסטמפורד ברידג'.

* "דיילי מירור": בעקבות ההופעה הנהדרת של דימטרי פאייה במשחק הפתיחה של יורו 2016, צ'לסי העבירה פנייה לווסטהאם בנוגע לקשר הצרפתי. הפטישים, שהאריכו את חוזהו של פאייה, העבירו מסר לפיו הוא מחוץ לתחום.

* בלסטר מפעילים לחץ כביר על ריאד מחרז בתקווה לשמור אותו בסגל. האלופה שדרגה את ההצעה ל-100 אלף ליש"ט לשבוע כדי למנוע מעבר אפשרי לפריס סן ז'רמן וארסנל.

* ב"סאן": פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי הגיעו להבנות עם לירוי זאנה. קשר שאלקה סיכם את תנאיו בשורות התכולים, סכום העסקה מוערך ב-40 מיליון יורו.

* באנגליה טוענים שוויקטור ואלדס עשוי להגיע לסיטי ולהתאחד עם מאמנו בברצלונה לשעבר, פפ גווארדיולה.

עוד באותו נושא

פרויקט לאומי: גביגול, היהלום החדש שמטריף את נבחרת ברזיל

לכתבה המלאה
גבריאל ברבוסה שחקן סנטוס. GettyImages
ידליק את עיר האורות? גביגול/GettyImages

*אחרי שרונאלד קומאן כבר חתם רשמית כמאמן אברטון הוא כבר סימן יעד ראשון לחיזוק: סיידו בראהינו, שמבוקש גם בסאות'המפטון.

* באיטליה מדווחים כי מאוריסיו זאמפריני החליט למכור את פראן ואסקז. הארגנטינאי מבוקש בנאפולי, מילאן, ווסטהאם, טוטנהאם וצ'לסי.

* בגרמניה מדווחים כי וולספבורג מתקרבת לחיזוק משמעותי למרכז ההגנה. ג'פרי ברומה, בלמה של פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת הולנד, קרוב לשורות הזאבים.

* אי וודאות אופף את מילאן בעקבות השינויים במבנה הבעלות, אולם הרוסונרי מכוונים לשדרג את החלק הקדמי. השם החם על הכוונת: מריו גומז, שהיה חלק מהאליפות המרשימה של בשיקטש ונכלל בסגל גרמניה ליורו.

שחקן נבחרת צרפת דימטרי פאייה. GettyImages
בצ'לסי שמעו לא. פאייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully