וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן חתם באברטון: "חש גאווה, מאמין שנשיג את המטרות"

ההולנדי עזב את סאות'המפטון אחרי שנתיים מוצלחות וחתם בשורות הטופיז עד 2019. יו"ר אברטון בירך: "שמח שהצלחנו להשיג את המועמד הראשון שלנו לתפקיד", קומאן התרגש: "מצפה כבר להתחיל את העונה"

one

בווידאו: אברטון מנצחת את מנצ'סטר יונייטד

אחרי תקופה ארוכה בה ניהלה מגעים עם מספר מאמנים, אברטון הודיעה היום (שלישי) על מינויו של רונאלד קומאן למאמנה החדש. ההולנדי בן ה-53 עזב את סאות'המפטון וחתם בשורות הטופיז עד 2019. מדובר בקבוצתו העשירית כמאמן ראשי והשנייה בממלכה, בכך קומאן גבר על פרנק דה בור, שעזב את אייאקס ונחשב למועמד המוביל.

במהלך הקריירה הוא זכה בשתי אליפויות עם אייאקס, שני גביעים (הולנדי ופורטוגלי), בעונתו הראשונה בפרמיירליג הוביל קומאן את הקדושים אל המקום השביעי ואשתקד סיים את העונה במקום השישי והבטחת המקום בליגה האירופית.

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

יו"ר אברטון, ביל קנרייט, סיפר אחרי ההודעה הרשמית: "אנחנו שמחים להשיג את המועמד הראשון שלו לתפקיד. רונאלד היה השם הראשון שרצינו מאז עזיבתו של רוברטו, הוא מחזיק באיכויות המתאימות לנו כאדם וכמנהל. השאיפות שלנו הן להעניק לקהל שלנו גאווה".

קומאן הנרגש סיפר: "אברטון הוא מועדון עם היסטוריה גדולה ושאיפה משמעותית להתקדם. אני חש גאווה להיות חלק ממה שאנחנו רוצים לעשות בצוותא עם הצוות הניהולי והמקצועי. אני מאמין שיש לנו את היכולת להשיג את המטרות שלנו ומצפה להתחיל כבר את העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully