וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.6: מכה לפפ גווארדיולה, הזאר רוצה את נאינגולן

המטרה הראשונה של מנצ'סטר סיטי האריכה חוזה, נוליטו מבוקש גם אצל התכולים וטוטנהאם. בצ'לסי חולמים על איחוד בלגי, פיאניץ' ביובנטוס ובארסנל עובדים על תוכנית פעולה חדשה

אימג'בנק GettyImages

העברות

* ז'ואו טשיירה חתם בפורטו. שחקנה של ליברפול בחמש השנים האחרונות שהושאל בעונה האחרונה לברייטון, חתם במועדון הפורטוגלי עד 2020.

* רשמית: אתלטיק בילבאו הודיעה על הארכת חוזהו של אמריק לאפורט עד 2020 כאשר סעיף השחרור שלו עומד על 75 מיליון יורו. מדובר במכה קשה לתוכנית של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי, שסימנו אותו כמטרה הראשונה לחיזוק מרכז ההגנה.

* אלופת הליגה האירופית מתחזקת: סביליה הודיעה היום על החתמתו של הירושי קיוטאקה, קשרה היפני (26) של האנובר. קיוטאקה חתם על חוזה לארבע שנים תמורת 6.5 מיליון יורו.

* זה רשמי: מיראלם פיאניץ', קשרה הבוסני המצוין של רומא, הגיע למתחם האימונים של יובנטוס, עבר בדיקות רפואיות ולאחר מכן חתם והפך לשחקן האלופה. לידיעה המלאה.

* ג'ון ארנה ריסה, המגן הנורבגי של ליברפול לשעבר, הודיע היום על פרישה.

* בטיס השלימה את רכישתו של קשר מונפלייה, ז'ונאס מרטן. הצרפתי בן ה-26 יעבור רשמית ב-1 ביולי אחרי שהספרדים שילמו עליו כ-3 מיליון יורו.

* רוקה סנטה קרוס בן ה-34 חוזר לפרגוואי אחרי 17 שנה. החלוץ הוותיק חתם באולימפיה, בה הוא החל את הקריירה ב-1997. בעונה החולפת הוא שיחק במלאגה הספרדית.

* טולוז רכשה מפרייבורג את הבלם הצרפתי כריסטופר ז'וליאן (23) תמורת 3 מיליון יורו. הוא יצטרף אליה רשמית ב-1 ביולי.

* קלוב אמריקה המקסיקנית רכשה מוויטסה ארנהם את שחקן הכנף האקוודורי רנאטו איבארה. היא שילמה עליו 1.8 מיליון יורו.

עוד בנושא:

סמפאולי בדרך לסביליה, אונאי אמרי לפ.ס.ז'
העברות בעולם, 12.6
העברות בעולם, יום אחרי יום

פיאניץ' מגיע לערוך בדיקות רפואיות ביובנטוס

שמועות

* האם נוליטו בדרך למנצ'סטר סיטי? על פי דיווחים בספרד, שחקנה של סלטה ויגו שמבוקש גם בברצלונה, הגיע לסיכום עם פפ גווארדיולה בנוגע להגעתו לסיטיזנס בעונה הבאה. גם טוטנהאם מעוניינת בשחקן.

* "דיילי אקספרס": אם היא לא תצליח להשלים את רכישתו של ג'יימי ורדי מלסטר סיטי, ארסנל תנסה לרכוש את אדינסון קבאני מפריס סן ז'רמן. לאחרונה דווח שהאורוגוואי דחה הצעה של כ-24 מיליון ליש"ט לשנה מסין כדי לשחק בפרמיירליג.

* באנגליה מדווחים כי יורגן קלופ מעוניין בשחקנה של ארסנל, תיאו וולקוט. על פי הדיווח, מאמן ליברפול מעריך מאוד את האנגלי ובמועדון מוכנים לשלם עליו 25 מיליון ליש"ט.

* אדן הזאר התראיין ואמר: "ראג'ה נאינגולן הוא אחד מהקשרים הטובים בעולם. קורטואה ואני היינו שמחים אם הוא היה מגיע לצ'לסי, אבל זה לא תלוי בנו כמובן".

* אייאקס קרובה לסיכום עם החלוץ הקולומביאני מתאו קסיארה. ההולנדים אמורים לשלם לדפורטיבו קאלי 5.5 מיליון יורו תמורת הכישרון בן ה-19, שצפוי לשחק תחת פטר בוס בעונה הבאה.

* פול פוגבה הוא לא השחקן היחיד של יובנטוס שמבוקש בקבוצות אחרות. רוברטו פריירה הארגנטינאי נמצא על הכוונת של זניט סנט פטרסבורג הרוסית ו-ווטפורד האנגלית - כך על פי דיווחים באיטליה. יובה תדרוש עליו כ-15 מיליון יורו.

* ווסטהאם ופאריס סן ז'רמן מגלות עניין רב בשחקן ליל, ג'יבריל סידיבה. הצרפתי בן ה-23 משחק כמגן שמאלי וכמגן ימני ובכמה ראיונות אמר לאחרונה ש"יש סיכוי גבוה שאעבור קבוצה בקיץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ליל, ג'יבריל סידיבה. AP
בדרך לפאריס? סידיבה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully