וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפאולי יאמן את סביליה, אונאי אמרי מתקרב לפאריס סן ז'רמן

אקס נבחרת צ'ילה, שזכה עימה בקופה אמריקה בקיץ האחרון, נטש את השיחות עם לאציו ויחליף את הספרדי על הקווים של מחזיקת הליגה האירופית. אמרי צפוי לתפוס את מקומו של בלאן

one

בווידאו: 0:1 של סביליה על אספניול

חורחה סמפאולי, שזכה עם נבחרת צ'ילה בקופה אמריקה בקיץ 2015, מונה היום (ראשון) למאמנה החדש של סביליה. הארגנטינאי (56) המוערך, ששמו נקשר עם מעבר מספר קבוצות באירופה בתקופה האחרונה, נטש את השיחות עם לאציו והוא יתפוס את תפקידו של אונאי אמרי כאשר סמפאולי יחתום לשנתיים.

בהודעה הרשמית של סביליה נכתב: "קיבלנו את הפנייה של אמרי לפיה הוא רוצה לעזוב את המועדון לקראת העונה הבאה. אחרי שאישרנו לו לעזוב, יצרנו קשר עם חורחה סמפאולי והוא יגיע ביום שני הקרוב לעיר".

עוד בנושא:
הדרישה של זלאטן ממנצ'סטר יונייטד
המסר של נאפולי לגונסאלו היגוואין

חורחה סמפאולי מאמן נבחרת צ'ילה. GettyImages
בית חדש. סמפאולי/GettyImages

הספרדי המוערך עזב את האנדלוסים אחרי שזכה שלוש פעמים ברציפות בליגה האירופית כאשר הוא נמצא במגעים מתקדמים עם פאריס סן ז'רמן. הקבוצה מעיר האורות מעוניינת באמרי אחרי שמאסה בכישלונות תחת לורן בלאן באירופה וכעת המעבר שלו לאלופה הצרפתית קרוב מתמיד.

על פי התקשורת בספרד סמפאולי, שנחשב לתלמידו של מרסלו ביילסה, גבר על רודי גארסיה, שפוטר מרומא במהלך העונה, ונחשב לאחד המועמדים לרשת את אמרי. סביליה כבר הספיקה לצרף את קשר חטאפה ונבחרת ספרד הצעירה לשעבר, פאבלו סראביה. שחקן נוסף שעשוי להצטרף לסגל של האנדלוסים הוא וויסאם בן יידר הנהדר, שבחר לעזוב את טולוז, ונמצא מרחק חתימה מסביליה.

מאמן סביליה, אונאי אמרי. GettyImages
בדרך לצרפת. אמרי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully