וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.6: הדרישה של זלאטן ממנצ'סטר יונייטד, ריאל תיפגש עם יובנטוס

אלופת אירופה מגבירה המרדף אחרי פוגבה, איברהימוביץ' מצפה שיונייטד תביא את וראטי, השדים האדומים פתחו במו"מ עם פ.צ באזל בנוגע בריל אמבולו, חלוץ סלטה נוליטו עשוי להגיע דווקא לווסטהאם ולא לברצלונה

one

בווידאו: נוליטו כובש לרשת של חיחון

העברות

* אברטון שחררה את סטיבן פינאר, לאון אוסמן וטוני היברט.

שחקן ולנסיה, אנדרה גומס. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
מבוקש. אנדרה גומס/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

שמועות

* נאפולי וליברפול נלחמות על קשרה של אודינזה, פיוטר זלינסקי. הפולני הושאל במהלך העונה החולפת לאמפולי, ונחשב לכישרון גדול. על פי הדיווח, מאמן ליברפול, יורגן קלופ, מאוד רוצה את הקשר וה'רדס' צפויים להציע עליו 9.5 מיליון ליש"ט.

* היכן ישחק בעונה הבאה פול פוגבה? הקשר הצרפתי של יובנטוס מקושר כבר תקופה למעבר לריאל מדריד. כעת מפורסם בספרד כי הבלאנקוס יישבו עם סוכנו של פוגבה, ויציעו לו חוזה בו ירוויח שמונה מיליון יורו לעונה. לגבי סכום ההעברה, דווח כי יובנטוס דורשת על הכוכב כ-120 מיליון יורו, בעוד ריאל מסכימה לשלם 95 מיליון. עוד על הפרק: אלבארו מוראטה, שריאל יכולה להחזיר למדריד תמורת 30 מיליון יורו, ואפשרות שבעסקה ייכללו גם טוני קרוס או קובאצ'יץ'.

* זלאטן איברהימוביץ' עדיין לא חתם במנצ'סטר יונייטד, אך נראה כי הוא כבר מעורב במה שנעשה מאחורי הקלעים. ב"קוריירה דלו ספורט" מדווח כי השבדי מעוניין שחברו לקבוצה בפאריס סן ז'רמן, מארקו וראטי, יגיע איתו לאולד טראפורד. החוזה של האיטלקי מסתיים בצרפת ב-2020, וכעת פורסם כי השדים האדומים מוכנים להציע כ-100 מיליון יורו על הקשר.

* האם יאיא טורה בדרך לאינטר? על פי דיווחים באיטליה, קבוצת הרכישה מסין שצפויה להחזיק ב-70 אחוזים מבעלות המועדון, שמה בראש מטרות הרכש את קשרה של מנצ'סטר סיטי.

* עוד אצל הנראזורי, נראה כי המועדון מעוניין גם בארגנטינאי של טוטנהאם, אריק לאמלה. הקשר של התרנגולים נמצא חזק על הכוונת, כאשר קיימת אפשרות לטרייד בינו ובין מרצלו ברוזוביץ'.

* המאבק על הקשר המצטיין של ולנסיה, אנדרה גומס הפורטוגלי בן ה-22, נמשך. על פי דיווחים בספרד ובאנגליה, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד מתחרות ראש בראש על השחקן, המשחק בשתי העונות האחרונות באופן קבוע בהרכב העטלפים. ולנסיה, על פי הדיווחים, תבקש כ-40 מיליון יורו עבורו.

* בסקוטלנד מדווחים שלסלטיק הסיכויים הגבוהים ביותר להחתים את החלוץ הסקוטי בן ה-29, סטיבן פלטשר, ששוחרר מסנדרלנד. פלטשר הושאל בעונה שעברה למארסיי, בשורותיה רשם 12 הופעות ושני שערים, לפני שחזר לחתולים השחורים משם שוחרר. גם שפילד וונסדיי הוזכרה כמועמדת.

* בשוויץ טוענים שמנצ'סטר יונייטד פתחה במשא ומתן עם פ. באזל, בנוגע לחלוץ בן ה-19 בריל אמבולו, שעלה כמחליף במשחקה של שוויץ מול אלבניה ביורו. אמבולו נחשב לאחד השחקנים המבטיחים באירופה, כשקבוצות רבות חושקות בשירותיו, ביניהן גם יונייטד.

* אברטון מחפשת אחר שוער, ועל פי דיווחים הציעה ללסטר 20 מיליון ליש"ט על קספר שמייכל, שרשם עונה נפלאה בשער של האלופה האנגלית.

* חלוץ מארסיי, מישי בטשואיי, מחפש לעזוב את צרפת כשבמדינה טוענים כי הוא מעוניין לחתום בטוטנהאם. הבעיה: דרישתו לשכר שבועי גבוה, בגובה 100 אלף ליש"ט.

מאנה מכבי תל אביב מול דור אלו מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בעיקר אכזב. מאנה במדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

* באנגליה מדווחים שטוטנהאם קרובה להשלים את העברתו של הקשר הקנייתי, ויקטור ווניאמה, מסאות'המפטון, וצפויה לשלם לקדושים כ-11 מיליון ליש"ט. ווניאמה בן ה-24 רשם 95 הופעות בפרמיירליג בשלוש העונות האחרונות.

* ווסטהאם מנסה "לחטוף" לברצלונה את החלוץ הספרדי של סלטה ויגו, נוליטו, שמחירו מוערך בכשמונה מיליון ליש"ט. נוליטו כבש 12 שערי ליגה בעונה החולפת וזומן לסגל נבחרת ספרד ליורו בצרפת.

* אקס מכבי תל אביב, המגן השמאלי מאנה בן ה-34, שלא שיחק כשנה, עשוי לחתום בשורות העולה החדשה לליגה הספרדית השנייה, אלחסירס.

* נבחרת אלבניה הרשימה במשחקה הראשון ביורו מול שוויץ, ומניות שחקניה עלו באופן משמעותי. על פי דיווחים באנגליה, ארסנל התרשמה מאוד מאלסעיד היסאי, המגן הימני בן ה-22 המשחק באופן קבוע בהרכבה של נאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully