וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא נאפולי: "נאפולי תהיה בשביל היגואין מה שהיא היתה עבור מראדונה"

אאורליו דה לורנטיס החמיא לחלוץ ששבר העונה את שיא הכיבושים בליגה האיטלקית, והתייחס למעבר אפשרי: "הוא לא ייבגוד בנו". סעיף השיחרור של הארגנטינאי עומד על 94 מיליון יורו

יח"צ - חד פעמי

האם גונסאלו היגואין בדרכו ליעד החדש? לאחר העונה המדהימה של הארגנטינאי, שכבש 36 שערים ב-35 משחקי ליגה, צצו שמועות רבות על מעבר אפשרי לאחד ממועדוני הפאר בעולם. היגואין הגיע לדרום איטליה מריאל מדריד תמורת 38 מיליון יורו, ולמרות שחווה עונת שיא, עדיין לא הצליח להביא אליפות לעיר נאפולי. עובדה זו לא מונעת מנשיא המועדון, אאורליו דה לורנטיס, להרעיף שבחים על החלוץ ולנסות לשמור אותו במועדון לעוד הרבה זמן.

"עד כה לא קיבלתי הצעות עבור היגואין שקרובות לסעיף השיחרור שלו שעומד על 94 מיליון יורו. בהנחה ויהיה מועדון שיציע סכום כזה, כנראה שגונסאלו ירוויח שם יותר כסף, אך הוא לא יהנה מאור הזרקורים שהוא מקבל אצלינו בנאפולי" אמר הנשיא. "גונסאלו הוא איש טוב, ונאפולי תהפוך בשבילו מה שהיא היתה עבור מראדונה. דייגו נכנס להיסטוריה של הכדורגל גם בזכות נאפולי. אם היגואין אכן יקשיב לאחת מההצעות של הקבוצות הגדולות, הוא ייצטרך לקחת בחשבון שהוא ישחק רק במידה ויילך לו, הוא לא יכול לדעת מה ייקרה".

הנשיא המשיך ונראה כי הוא מאמין ש"אל פיפיטה" לא יילך לשום מקום: "הוא צעיר ויש לו משפחה שמאמינה בערכים נכונים. כבר שמתי את הכסף על השולחן על מנת לשפר לו את החוזה, זה מגיע לו. יש לי תחושה שהוא לא ייבגוד בנו".

גונסאלו היגואין, נאפולי. GettyImages
קיבל הצעה לשדרוג החוזה. היגואין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully