וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאב עלול לרדת לספסל. בוגוט: "מי שאומר שהוא רך פשוט אידיוט"

פורוורד הקאבס התאמן לקראת משחק מספר 4 בסדרת הגמר (4:00, ספורט 5), אך עדיין בספק. סנטר הווריירס מתייצב לימינו, אך לו שוקל להמשיך לפתוח עם ג'פרסון. דריימונד גרין: "עשו מאיתנו צחוק"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

סדרת גמר ה-NBA נפתחה מחדש אחרי שקליבלנד הנחילה תבוסה לגולדן סטייט במשחק 3, אבל הלילה (בין שישי לשבת) יכולה לקבל עוד מפנה, אם הווריירס ינצחו ויעלו ליתרון 1:3 בסדרה. האלופה מנסה לשכוח מהתצוגה הנרפית של סטף קרי וקליי תומפסון בקיו ארינה ומנסים למצוא דרכים חדשות להיות קצת יותר יעילים ולהדוף את המומנטום של הקאבס. קרי התייחס אמש במסיבת העיתונאים המקדימה לעובדה שמאמנו סטיב קר הגדיר את הכדורסל הווריירס במשחק הקודם כ"רך".

"למה הוא אמר את זה? בגלל שבאמת היינו רכים", אמר קרי, שקולע 16 נקודות בלבד בממוצע למשחק בסדרת הגמר ב-43 אחוז מהשדה. "אנחנו חייבים לוודא שנשקיע יותר מאמץ במשחק הבא, וזה נוגע במיוחד לחמישייה הפותחת. אני לא חושב שהסדרה הזו גמורה, היא עדיין נכתבת מחדש מדי משחק. אסור לנו לחשוב שכבר השגנו משהו".

עוד בנושא

האפקט החיובי של חסרונו של קווין לאב על קליבלנד: יובל עוז מנתח
לברון השתווה לקארים, תומפסון כועס על "המהלך המלוכלך" של מוזגוב

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
אבא נזף. קרי/GettyImages

אביו של סטף, דל, סיפר בראיון ל-ESPN שגער בבנו על "חוסר האגרסיביות שלו" במשחקים הקודמים, ושדיבר איתו ארוכות כדי לנסוך בו ביטחון. "הוא צריך להיות אגרסיבי יותר, במיוחד בהתקפה. גם אמרתי לו את זה, והוא אמר 'אוקיי, אני אנסה ליישם את זה, אבא'", סיפר קרי האב.

קליי תומפסון סובל מפציעה קלה, אבל לא מתכוון לוותר על המשחק בשום אופן. "זו פציעה מהסוג שלא משאירה אותך מאחור בכל הנוגע למצב הפיזי. כולנו הובכנו במשחק 3, ועכשיו הגיע הזמן שלנו להחזיר מלחמה".

בצד השני, קליבלנד ממשיכה לעסוק בדילמת קווין לאב. הפורוורד נעדר מהמשחק הקודם בשל זעזוע מוח, אבל הקאבס הידקו את ההגנה בלעדיו ועל פי שלל דיווחים בארצות הברית, טיירון לו שוקל להוריד אותו לספסל אם יקבל אישור לשחק. לאב התאמן אמש עם יתר חבריו, אך ב-NBA נמסר שהוא עדיין נמצא תחת ההגדרה התקנונית של זעזוע מוח. לא ברור אם הליגה תאשר לו לשחק בסופו של דבר, אבל בכל מקרה יש מי שמתייצב לימינו, והוא דווקא שחקן של גולדן סטייט - אנדרו בוגוט.

"כל מי שאומר שלאב רך הוא כנראה אידיוט גמור. אסור להתעסק עם המוח, ואם יש חשש כלשהו, ברור שאסור לו לשחק", אמר הסנטר של הווריירס, שבעצמו ספג ביקורות על התפקוד שלו במשחק 3. האוסטרלי, אגב, לא הורשה לשחק בנסיבות דומות בפלייאוף 2012. בכל מקרה, גם את הביקורות כלפיו הוא הדף בנחרצות. "גם אם אהיה הגיבור של גמר ה-NBA ב-2016, אני יכול להגיע לשנת 2021 כשאני אוכל עם קשית. אם זה יקרה, לאף אחד לא יהיה אכפת מה עשיתי ב-2016".

דריימונד גרין הוסיף ש"הם עשו ממנו צחוק במשחק הקודם. הייתי רכים בצורה בלתי נסבלת, זה נראה כמו ענקים מול גמדים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב, קיירי אירווינג. GettyImages
רך? תחשבו שוב. לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully