וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון השתווה לקארים, תומפסון כועס על "המהלך המלוכלך" של מוזגוב

קליבלנד פירקה את גולדן סטייט במשחק 3, קינג ג'יימס סיפק שורה סטטיסטית נהדרת, בעוד האלופה לא הובילה אפילו לשנייה אחת. קר הודה: "בעטו לנו בישבן". סטף קרי: "אני חייב לשחק טוב יותר"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד שבה הלילה (בין רביעי לחמישי) בגדול לסדרת הגמר של ה-NBA לאחר שהביסה 90:120 את גולדן סטייט. אחרי שני משחקים באוקלנד, שהיו חד צדדיים לטובת האלופה, סגניתה נכנסה לעניינים עם 32 נקודות של לברון ג'יימס, 30 של קיירי אירווינג ושליטה מוחלטת מהרגע הראשון ועד לאחרון, זאת למרות חסרונו של קווין לאב, שנעדר בגלל זעזוע מוח. בצד המפסיד, קליי תומפסון וסטפן קרי שוב לא הבריקו והווריירס יצטרכו להתאושש לקראת המשחק הרביעי, שייערך בקיו ארנה באוהיו בין שישי לשבת.

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
משחק חלש מאוד של הווריירס. קר לא מרוצה/AP

המספרים:

* גולדן סטייט לא הובילה פעם אחת כל המשחק

* הקאבס קטעו רצף של שבעה הפסדים מול הווריירס.

* זו הייתה הפעם הראשונה בעשרת המשחקים האחרונים בין הקבוצות שקליבלנד מגיעה ל-100 נקודות

* קליבלנד במאזן 0:8 בבית בפלייאוף הזה.

* לברון השתווה לקארים עבדול ג'באר בתור שני השחקנים עם הכי הרבה משחקי 30 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים בתולדות הגמר - שבעה כאלה לכל אחד מהם.

* לברון במשחקי פלייאוף אחרי שהוא מפסיד ב-30 הפרש ומעלה: מאזן 1:3, 31.5 נקודות בממוצע.

* זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות הקאבס בה שני שחקנים של הקבוצה קלעו למעלה מ-20 נקודות במשחק גמר NBA. למעשה, היו לקליבלנד שלושה כאלה הלילה.

* זו הפעם השנייה בהיסטוריה, אחרי גמר 2005, בה כל אחד משלושת המשחקים הראשונים של הגמר מוכרע ב-15 נקודות הפרש ומעלה.

* ג'יי אר סמית' קלע 8 נקודות ב-2 מ-7 לשלוש במשחקים 1 ו-2. הוא קלע 20 ב-5 מ-10 לשלוש הלילה.

* קיירי אירווינג קלע 36 נקודות בשני המשחקים הראשונים יחד, ועוד 30 הלילה.

* בפלייאוף הזה כבר היו 20 משחקים שהוכרעו ב-25 הבדל ומעלה. הפלייאוף שנמצא במקום השני בקטגוריה הזו: 2008/09, עם 11 משחקים כאלה בלבד.

עוד באותו נושא

קליבלנד הביסה 90:120 את גולדן סטייט וצימקה את גמר ה-NBA ל-2:1

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
במעמד צד אחד, הפעם זה היה הצד של קליבלנד. לברון לא מתרגש מגרין/רויטרס

טיירון לו סיכם: "היינו פיזיים ואגרסיביים בשני צדי המגרש, סידרנו קליעות חופשיות וככה צריך לשחק. אני לא רוצה לספר לכם אם ואיך אשתמש בקווין לאב למשחק הבא. תמיד צריכים להיות מוכנים מול קבוצה כמו הווריירס ועשינו את זה הפעם. קיירי נכנס מצוין למשחק וזה עזר לנו. לברון היה המפתח שלנו במשחק הזה, שלט בכדור ובקצב".

קיירי אירווינג אמר: "צריך להיות מרוכזים כל הזמן, כי סטף וקליי יכולים להיכנס לעניינים ברגע. ראינו את זה קורה בחלקים של המשחק, אבל היינו אגרסיביים איתם. החילופים על החסימות היו טובים. אני יודע שמצפים ממני לקלוע טוב בהתקפה ובשני המשחקים הראשונים לא הייתי בקצב הנכון. אני לא רוצה להגיד שהגעתי שחקן אחר היום, אבל הייתי יותר בעניינים".

לברון הוסיף: "צריך ללמוד מטעויות ולהשתפר מכל משחק. היה לנו אימון מצוין אתמול והיום לפני המשחק והמאמן לו נתן לנו תכנית משחק טובה מאוד, שעבדה. הכל מתחיל בהגנה. לווריירס יש קבוצה טובה, כולל ספסל טוב ולא מספיק לעצור את החמישייה שלהם. עשינו עבודה טובה הפעם".

טיירון לו מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
סופסוף הוא יכול להיות מרוצה. לו/GettyImages

מן העבר השני, סטיב קר אמר: "הפסדנו רק משחק אחד וכבר אתם רוצים שאשנה את החמישייה? לא היינו מוכנים מהרגע הראשון הפעם, והם כן. היינו רכים ואיבדנו בלי הפסקה. נלחמנו כדי לחזור, אבל נצטרך יותר מזה כדי לנצח גמר NBA מול יריבה כל כך טובה. הם הגיעו כועסים ואנחנו חטפנו בעיטה בישבן. זה היה נראה ככה גם אם קווין לאב היה משחק, זה לא עניין של מאצ'-אפים או חמישיות, רק של אגרסיביות. ידענו שהם יביאו חמים וחדים, אבל לא ראיתי מראש את הקבוצה שלי מגיעה ביכולת כזו".

סטפן קרי הודה: "כדי לעזור לקבוצה שלי, אני חייב לשחק הרבה יותר טוב. בעיקר ברבע הראשון. לשלוט במשחק. אנחנו עדיין מחזיקים ביתרון הביתיות ואנחנו במצב טוב. יש לנו הזדמנות טובה להמשיך לשלוט בסדרה ביום שישי. סטיב הוציא אותי בצדק לקראת סוף המחצית הראשונה, כי לא הייתי טוב. הייתי עושה אותו דבר כמוהו".

קליי תומפסון, שירד במהלך הרבע הראשון לקבל טיפול לאחר שנפגע במפגש עם מוזגוב, כעס בסיום: "יש לנו יום חופש מחר ואני אשתדל לנצל אותו כדי להבריא. המהלך של מוזגוב היה קצת מלוכלך, הוא חסם אותי תוך כדי ריצה במהירות באמצע המגרש, אבל זה כדורסל של פלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully