וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הביסה 90:120 את גולדן סטייט וצימקה את גמר ה-NBA ל-2:1

הקאבלירס חזרו בענק לעניינים. לברון ג'יימס התפוצץ עם 32 נקודות, קיירי אירווינג הוסיף 30 וגם ג'יי אר סמית' כיכב, בעוד חסרונו של קווין לאב לא הורגש. משחק חלש לסטפן קרי וקליי תומפסון אצל האלופה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

שום דבר עוד לא גמור: קליבלנד התפוצצה הלילה (בין רביעי לחמישי) על חשבון האלופה גולדן סטייט והביסה אותה 90:120 במשחק 3, כדי לצמק את סדרת גמר ה-NBA ל-2:1 בלבד. בלילה שבין שישי לשבת ייערך משחק 4, אף הוא בקיו ארנה באוהיו ואם הקאבס ימשיכו להראות ככה, הם בהחלט יכולים לחזור לסדרה שנראתה די גמורה אחרי שני המשחקים הראשונים באוקלנד, שהיו חד צדדיים.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול קליי תומפסון דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
קליבלנד שוב בתמונת הגמר/רויטרס

כמה שעות לפני הג'אמפ הראשון, הקאבס גילו שקווין לאב לא יוכל לשחק בגלל זעזוע המוח שספג במשחק הקודם. דווקא בהיעדרו של הפורוורד, הקבוצה של טיירון לו, שחזרה לאולם בו טרם הפסידה בפלייאוף העונה, נראתה הרבה יותר משוחררת וטובה, כאשר קיירי אירווינג, שהיה חלש להחריד עד כה בסדרה, מתפוצץ עם 16 נקודות ברבע הראשון ומוביל את המארחים ליתרון 20 מהיר.

סטפן קרי לא היה בעניינים וקליי תומפסון נפגע וירד לקבל טיפול, אבל כמו שקרה עד כה, השחקנים המשלימים של הווריירס היו טובים והחזירו את האלופה עד מינוס 7 בלבד לקראת ההפסקה. אלא שברבע השלישי, לברון ג'יימס החליט להשתלט על המשחק ובזכות דקות נהדרות שלו, הפער חזר להיות גדול ומבטיח עבור הקאבלירס, שטיילו לניצחון בדקות הסיום, כאשר גם ג'יי אר סמית' סופסוף מופיע לגמר הזה.

זה היה הניצחון הראשון של קליבלנד על גולדן סטייט אחרי שבעה הפסדים רצופים ואולי הוא ייתן ביטחון ללברון וחבריו, שיצטרכו להביא אנרגיות דומות למשחק הבא. הווריירס, כמו בכל אחת מהסדרות הקודמות שלהם בפלייאוף הזה, הפסידו את משחק מספר 3.

עוד באותו נושא

לברון השתווה לקארים, תומפסון כועס על "המהלך המלוכלך" של מוזגוב

לכתבה המלאה
קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
נפצע וחזר. תומפסון/רויטרס

רבע 1:

הקאבס פתחו בסערה, עם הגנה קשוחה מאוד. שלשה של ג'פרסון קבעה 0:9 מהיר, היתרון הכי גדול של קליבלנד בסדרה עד כה וסטיב קר לקח פסק זמן כדי להרגיע. בוגוט חזר מפסק הזמן עם ארבע נקודות, אבל קליבלנד המשיכה לשלוט ולברון קבע 4:15 בנקודת האמצע של הרבע הראשון. קרי ספג עבירה שנייה מוקדמת, קיירי הגיע ל-10 נקודות והקאבס עמדו על 10:25, שתי דקות לסיום הרבע. קליי תומפסון סחט עבירה תוקף ממוזגוב, אבל נפצע במהלך וירד לחדר ההלבשה והרבע הראשון הסתיים ב-16:33 למארחים (אחרי סל באזר גדול של בארנס), כולל 16 נקודות של אירווינג.

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. רויטרס
רבע ראשון מסחרר. אירווינג/רויטרס

רבע 2:

האלופה פתחה טוב את הרבע השני והורידה ל-33:20 בלבד. דווקא עם תומפסון פצוע וקרי על הספסל, הווריירס המשיכו לצמק, עד מינוס תשע בלבד, אבל אירווינג השאיר את הפער בטוח. לברון לא הפסיק להחטיא וגולדן סטייט ניצלה זאת כדי לחזור למשחק. תומפסון שב מחדרי ההלבשה ובאמצע הרבע השני, התוצאה עמדה לפתע על 31:40 בלבד. קרי רשם סוף כל סוף נקודות ראשונות במשחק, אבל שתי שלשות של סמית' ודאנק עוצמתי של לברון קבעו 33:48 לקליבלנד, בעוד קרי, שנראה קצת פגוע, סופג עבירה שלישית. המחצית הסתיימה ב-43:51, כאשר סל משוגע מהחצי של סמית' עם הבאזר לא נחשב.

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס מול לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. רויטרס
מחצית שקרי ירצה לשכוח/רויטרס

רבע 3:

קליבלנד פתחה טוב את המחצית השנייה ועם ריצת 0:7 החזירה את היתרון ל-15. סמית' המשיך להפציץ מחוץ לקשת, ההגנה של הקאבס עבדה היטב ושש דקות מפתיחת המחצית השנייה, הלוח הראה 48:67 מבטיח למארחים. כמו הרבע הראשון, גם הרבע הזה היה בשליטה מוחלטת של הקאבס ושלשה של לברון העלתה אותם ליתרון שיא של 22. הווריירס ניסו לחזור והחלו להמטיר שלשות, כולל שתיים של קרי שבשעה טובה התחיל להיכנס למשחק, אבל לקאבס היו תשובות לכל דבר וצ'אקה של סמית' מהפינה קבעה 59:77. לברון המשיך להתפרע עם אלי-הופ עצום, בעוד קרי סיפק שלשה ועבירה מנגד. הרבע הסתיים ב-69:89 לקאבס בזכות דאנק של ג'פרסון ברגע האחרון אחרי אסיסט יפה של לברון.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס חוגג. רויטרס
לברון מרוצה מאוד/רויטרס

רבע 4:

שאמפרט וסמית' צלפו עוד שתי שלשות בתחילת הרבע והיתרון צמח ל-26. לברון המשיך לפרק את הווריירס, הגיע ל-32 נקודות בזכות סלים מקרוב וקבע 77:103, שש דקות לסיום. במצב של 83:110, לברון וקיירי ירדו לנוח לארבע הדקות האחרונות והגארבג' טיים המשיך לחגוג. זה נגמר בתוצאה עגולה, 90:120 מוחץ לקאבס.

לברון הוביל את קליבלנד עם 32 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-14 מ-26 מהשדה (ו-5 איבודים). לקיירי אירווינג היו 30 נקודות ו-8 אסיסטים וג'יי אר סמית' סיפק 20 נקודות, כולל 5 מ-10 לשלוש. טריסטן תומפסון סיים עם 14 נקודות ו-13 ריבאונדים, שבעה מהם בהתקפה ואילו ריצ'רד ג'פרסון, שהחליף את לאב בחמישייה, קלע 9 וקטף 8. כל הספסל של קליבלנד אגב, תרם 15 נקודות בלבד, רובן בגארבג' טיים.

את גולדן סטייט הוביל קרי, אבל עם 19 נקודות בלבד ב-6 מ-13 מהשדה, כולל 3 מ-9 לשלוש. האריסון בארנס סיים עם 18 ו-8 ריבאונדים, בעוד אנדרה איגודאלה קלע 11 וקליי תומפסון היה חלש עם 10 בלבד ב-4 מ-13 מהשדה (1 מ-7 לשלוש). לאנדרו ברבוסה קלע 8 ודריימונד גרין נעלם עם 6 בלבד (לצד 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully