וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניק אומטיטי: "כשמועדון כמו ברצלונה רוצה לדבר, אז מקשיבים"

אחיו של בלם ליון, המשמש כסוכנו, חשף: "יודע שיש שיחות בין ליון לברצלונה, אך סמואל לא העביר פנייה רשמית כי הוא רוצה לעזוב". בספרד מדווחים: טרייד נרקם בין ברצלונה לסביליה

one

בווידאו: ברצלונה כותשת את דפורטיבו לה קורוניה

מאז מכירתו של מארק בארטרה לבורוסיה דורטמונד, השם המרכזי על הכוונת של ברצלונה הוא סמואל אומטיטי. על פי הדיווחים בצרפת בלם ליון בן ה-22, שנכלל בסגל הטריקולור לקראת יורו 2016, יחזק את מרכז ההגנה של האלופה הספרדית כאשר סכום ההעברה מוערך ב-25 מיליון יורו.

נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס, הסביר בימים האחרונים כי מתקיים משא ומתן בין הצדדים, אולם שני המועדונים לא הגיעו להסכמות בנוגע לתג המחיר. במקביל, בברצלונה דאגו להכחיש את הפניות לאומטיטי כאשר גם שמו של מאורסיו למוס של לאס פלמאס עלה כמועמד אפשרי לחיזוק החלק האחורי של האלופה ומחזיקת הגביע הספרדי.

עוד בנושא:
רשמית: מארק בארטרה עובר לדורטמונד
העצה שקיבל לואיס אנריקה בנוגע לברצלונה

היום (שלישי) בחר אחיו של אומטיטי, יאניק, המשמש כסוכנו לשפוך אור על המגעים: "כאשר מועדון היסטורי כמו ברצלונה מעוניין בך, אז יש חובה לשמוע את ההצעה, ומקשיבים למה שיש להם לומר. אני יודע שיש מגעים בין הצדדים, אך לא ברור אם הונחה הצעה רשמית".

סמואל אומטיטי. GettyImages
לא בעניין של רומא. אומטיטי/GettyImages

"סמואל לא פנה בצורה רשמית לראשי ליון וביקש לעזוב", הוסיף סוכנו: "אין אצלנו שום דאגות לגבי העונה הבאה כי הוא ישמח לשחק עונה נוספת בליון. גם רומא הביעה עניין, אבל אינני בטוח שלשחק שם יהיה עדיף מאשר להמשיך עוד עונה בליגה הצרפתית. ליון הוא מועדון נהדר, בו אנחנו מרגישים בבית, אבל לא נלך לברצלונה בכול מחיר".

בתוך כך, בתקשורת הספרדית מדווחים כי סביליה מוכנה למכור את מריאנו לברצלונה. המגן הברזילאי בן ה-29 עשוי להגיע כיורשו של דני אלבס כאשר דוגאלס, שנרכש תמורת שישה מיליון יורו ומיעט לשחק, יעשה את הדרך לשורות מחזיקת הליגה האירופית. מריאנו רשם העונה 36 הופעות במדי האנדלוסים, בהן הוא הרשית שער בודד ובישל ארבעה שערים. המגן הגיע לרמון סאנצ'ס פיחואן אחרי קדנציה במדי בורדו.

עוד באותו נושא

טראש טוק: כשניימאר פגש את קרי, דו קרב פנדלים הזוי בצ'כיה

לכתבה המלאה
אלברטו מורנו ליברפול מול מריאנו סביליה. GettyImages
נמצא מחליף לדני אלבס? מריאנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully