וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת פספוס בהפועל אילת, אפיק ניסים: "זריקה שאני צריך לקלוע"

7.6.2016 / 9:27

במועדון הדרומי מבכים את ההפסד הדרמטי בחצי גמר הפיינל פור. הקפטן הוותיק שהחטיא הזדמנות להשוות את המשחק: "זריקה שאתה רוצה להיות שם בשבילה". במועדון רוצים להמשיך עם שמחון

ברני ארדוב

הפועל אילת פספסה אמש (שני) הזדמנות לחזור למעמד הגמר סל של הכדורסל הישראלי זאת שנה שנייה ברציפות לאחר שהפסידה 82:78 להפועל ירושלים בחצי גמר הפיינל פור. השחקנים של עודד קטש חזרו מפיגור משמעותי במחצית הראשונה ושלטו במחצית השנייה, כשהם עולים ליתרון 72:76, 4 דקות לסיום, אלא שבשלב הזה קפאה אילת, לא הצליחה לייצר סל שדה עד לסיום ההתמודדות, וגם שתי הזדמנויות טובות להשוות את המשחק מחוץ לקשת בשניות הסיום לא צלחו. אילת נקלעה ליום קליעות נוראי עם 5 מ-30 מחוץ לקשת, כולל 2 מ-14 מהשדה לקאליף וויאט.

עוד בנושא
הפועל ירושלים ניצחה 78:82 את אילת ועלתה לגמר
הלפרין מודה: "לא ציפינו שיהיה קל מול הפועל אילת

עודד קטש/ברני ארדוב

"בחצי ראשון ירושלים שלטו במשחק, משחק חוץ עם הקהל שלהם, ולקח זמן להתרגל למעמד, חזרנו למשחק ונראינו טוב", סיכם הקפטן אפיק ניסים שקלע 13 נקודות, "עמדנו בתוכנית המשחק שלנו, ידענו מה אנחנו צריכים לעשות, קשה לעצור את ירושלים, במיוחד את משחק הריצה שלהם. חלק מהזמן עצרנו את זה, חלק מהזמן פחות. בחצי השני היינו שם, גם באגרסיביות, גם במוח, גם באינטנסיביות, הובלנו 4 הפרש, והמומנטום עבר אלינו, במצב הזה עוד עצירה אחת וזה היה נגמר אחרת, לצערי לא עשינו את זה, לא את הסל ולא את העצירה. מהלך אחרון, אמינו זרק שלשה, לקחתי ריבאונד ומסרתי לקאליף, הייתי בטוח שהוא יזרוק. נשארתי לבד וזאת זריקה שאני צריך לשים, זריקה שאתה רוצה להיות שם בשבילה במעמדים האלה, חבל שהיא לא נכנסה".

אפיק ניסים ואלישי כדיר מחזיקים בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, וביחד עם המאמן עודד קטש ישארו. באילת מעוניינים שגם הפורוורד עמית שמחון ימשיך לעונה שלישית, אך הוא מבוקש על ידי מספר רב של קבוצות, ולמועדון לא יהיה קל להשאירו. אלון ספיר צפוי לחזור לחולון ממנה הושאל לאילת. בגזרת הזרים צפויים כל השחקנים לעזוב. מי שנחשב מועמד לקבוצה הוא תומר גינת, שחקן העונה בליגה הלאומית, אותו רצה להביא עודד קטש להפועל תל אביב עוד בתחילת העונה.

באילת ישקלו בתקופה הקרובה את אופציית ההליכה לשחק ביורופקאפ, כשעודד קטש יציב שורה של דרישות מקצועיות אם הקבוצה אכן תבחר לשחק במפעל שני. "עשינו הרבה דברים יפים בשנים האחרונות, הפתענו הרבה אנשים. עוד צעד בשביל שהמועדון יהיה יותר גדול, זה ללכת לאירופה ואולם שעוד לא התחילו לבנות. יש את הקהל והעיר מאחורינו. שמח להיות חלק מהדבר הזה, זה כיף. מקווה לעשות עוד צעדים קדימה. לא יודע אם תהיה לנו עוד הזדמנות, מקווה שתהיה לנו עוד הזדמנות במעמדים האלה, חבל שלא עשינו את זה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully