וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מוגרבי ירוויח חצי מעזרא. רוצים גם אחד משחקני בית"ר"

6.6.2016 / 7:33

האולטימטום לעזרא, השינוי בתפיסה וההצעה המהירה למוגרבי, שהחתמתו ורצון להתחזק ברוקאביציה או אצילי אמורות להדליק נורה אדומה אצל ריאן. מכבי חיפה החלה להחתים שחקנים. מחירי המנויים בעונה הבאה יישארו זהים

one

למרות מגעים שניהל עם קבוצות אחרות בתקופה האחרונה, מכבי חיפה הצליחה להחתים אתמול (ראשון) את פיראס מוגרבי לאחר משא ומתן שהתנהל במשך יממה אחת בלבד. הפניה הראשונה למוגרבי, עליה פורסם בוואלה! ספורט לפני קצת יותר מחמישה שבועות, הגיעה על רקע רצונו של המאמן רוני לוי לראות שחקן כנף מגוון בקבוצה, שמסוגל לשדרג אותה ולהוות אלטרנטיבה לשחקנים כמו גילי ורמוט ואיסמעיל ריאן, שכפי שהתברר השבוע לא בטוח שיישאר בקבוצה. העובדה שמכבי חיפה רוצה מאוד את ניקיטה רוקאביציה, אמורה להוות נורה אדומה לקשר הצעיר, משום שהאוסטרלי ומוגרבי מסוגלים לשחק גם בכנף ימין, כשגם ורמוט יתחרה על חולצת ההרכב. יחד עם זאת, ולמרות הצעות שקיבל לאחרונה, ריאן מתכוון להישאר בקבוצה כל עוד לא הורו לו אחרת. אגב, גם עומר אצילי אותו רוצים לראות בקבוצה מסוגל לשחק בעמדה דומה, אך ההערכה היא שרק אחד מבין שחקני בית"ר יחתום בסופו של דבר.

אבל עוד לפני השיחות על שחרורים, בחזרה למוגרבי. ההחתמה של מוגרבי הגיעה אחרי סוף שבוע של מחשבות בעניין. מכבי חיפה פנתה לשחקן והבהירה לו שהיא רוצה אותו רק ביום שבת. בשיחה עימו הובהר לו שהדבר חייב להישמר בחשאיות ועליו לחשוב על ההצעה היטב. ההצעה למוגרבי הגיעה מיד לאחר שמכבי חיפה הגיעה למסקנה כי עליה להיפרד מחן עזרא. בשיחה שנערכה עם דודו אוואט ביום חמישי, חיפה הבהירה לסוכן השחקנים כי היא מוכנה לשדרג את ההצעה שלה ל-300 אלף דולר לעונה, ועליו להשיב תוך 24 שעות. עזרא לא השיב וחיפה פנתה למוגרבי והציעה לו להצטרף על חשבונו. בתוך זמן קצר, מוגרבי הגיע לפגישה וחתם על חוזה. "זה היה קצר, מהיר וקולע", סיכמו הירוקים. "עכשיו ננסה להביא את אחד משחקני בית"ר".

עוד בנושא

פיראס מוגרבי חתם במכבי חיפה, הפועל חיפה תוקפת: "תרגיל מסריח"
מקורבי אבוחצירה: "הוא יופיע לאימונים". מכבי חיפה תאסור עליו להתאמן
מכבי חיפה הודיעה: חן עזרא לא ימשיך, מפסיקים את המו"מ איתו

פיראס מוגרבי מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מו"מ מהיר במיוחד. מוגרבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

ייתכן שאחת הסיבות לסירובו של השחקן היא העובדה שמכבי חיפה הבהירה כי עליו להיות שחקן שיתחרה על מקומו בהרכב לאור כוונתה לצרף שחקני אגף נוספים. "אנחנו רוצים מאוד את רוקאביציה. מוגרבי רצה מאוד לשחק פה, אין סיבה שלא נצרף שחקנים שרוצים ללבוש את המדים של מכבי חיפה. מעכשיו ועד סוף הקיץ נצרף רק שחקנים כאלה. מי שלא רוצה לשחק במכבי חיפה, שיילך לקבוצה אחרת", הבהירו במועדון. מוגרבי, אגב, ירוויח 140 אלף דולר בעונה הקרובה, "זה חצי מהחוזה שהצענו לעזרא", אמרו בחיפה. בסביבתו של השחקן טענו כי הסחבת עם יואב כץ נבעה מצורת חישוב השכר בחוזה שלו, מה שהתקבל בכעס רב אצל האדומים. אגב, גם בעונה שעברה, בתקופת רוני לוי, חיפה פנתה למוגרבי. נציגיו של השחקן דאז, גלעד ורונן קצב, הגיעו לפגישה בה הגישה חיפה הצעה נמוכה במיוחד, בעיקר משום שהתרכזה בהחתמת שחקן אחר שנחת בסופו של דבר בהפועל באר שבע – בן שהר. "בניגוד לאז, העונה למדנו 'לחתוך' עניינים. המשאים ומתנים מהירים, לא הרבה אנשים מעורבים בהם. המטרה היא לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית עוד לפני היציאה למחנה וההשתתפות באירופה".

כעת תתרכז חיפה בהחתמת שחקני הרכש האחרים. כזכור, מלבד מוגרבי גם רוקאביציה ואצילי מבית"ר ירושלים, רועי קהת ואייל גולסה וגם מספר שחקנים ממכבי תל אביב מועמדים. בחיפה אמרו אתמול כי ימתינו לסיום הבוררות של אצילי, אולם כבר השבוע יבהירו לטביב היטב שהם מעוניינים בשחקן.

מלבד עזרא, עוד שחקן ששוחרר אתמול הוא החלוץ שמעון אבוחצירה. אתמול טענו מקורבי החלוץ כי בכוונתו להגיע לפתיחת האימונים בשבוע הבא. "לשמעון יש חוזה בקבוצה והוא יגיע להתאמן ב-15 ביוני", הבהירו. "הוא בא כדי להוכיח שיש לו מקום במכבי חיפה. הבוררות תימשך כרגיל, ורק בסיומה ייקבע האם הוא יישאר בקבוצה". גורם בקבוצה אמר: "הוא לא רשאי לעלות על הדשא". כך או כך, יהיה מעניין לראות כיצד יתפתחו העניינים בשבוע הבא, כשהחלוץ יגיע לכפר גלים.

מחירי המנויים לעונת 2016/17 יישארו זהים (הזול ביותר - 690 שקל, היקר ביותר - 3,900 שקל).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים ניקיטה רוקאביציה חוגג. ברני ארדוב
רוקאביציה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully