וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי חתם במכבי חיפה: "הגשמתי חלום ילדות"

5.6.2016 / 17:17

הירוקים הודיעו על החתמתו של חלוץ סכנין, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט: "ההרגשה מצוינת". רוני לוי: "זו החתמה ראשונה בדרך לעוד". הפועל חיפה תוקפת: "עשו לנו תרגיל מסריח"

one

חיזוק משמעותי למכבי חיפה: פיראס מוגרבי חתם היום (ראשון) בשורות הירוקים, אליהם הוא מצטרף אחרי עונה טובה בבני סכנין. זמן קצר אחרי שהודיעו לחן עזרא שהם לא ממשיכים עמו את המו"מ, הירוקים שמו את ידם על החלוץ, שעל מועמדותו לחיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מוגרבי אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה לאחר החתימה: "ההרגשה מצוינת. אני שמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה. זה חלום שלי מילדות. מבטיח שאתן את כל כולי למען ההצלחה. הייתי בכיתה ד' בילדים של מכבי חיפה ועכשיו זה חלום להגיע לפה".

המאמן רוני לוי, אמר: "זאת החתמה ראשונה בדרך לעוד. אנחנו מעוניינים בשחקנים שרוצים מאוד לשחק במכבי חיפה, שחקנים שיש להם יכולת וכישרון. עקבנו אחרי פיראס, שביצע התקדמות יפה מאוד. הוא שיחק בצרפת ועשה עונה טובה מאוד בסכנין. הוא יכול לעזור לנו מאוד. אנחנו מברכים אותו על ההצטרפות ומאחלים לו בהצלחה".

לידיעה הראשונית על מועמדותו של מוגרבי למכבי חיפה

פיראס מוגרבי מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
חיזוק לירוקים. פיראס מוגרבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מוגרבי בן ה-24 החל את הקריירה במכבי נתניה, שם שיחק בין 2008 ל-2012. מנתניה הוא יצא ללאנס הצרפתית, אולם רשם רק שלוש הופעות בכל המסגרות וחזר לנתניה כבר אחרי חצי עונה. ב-2013, מוגרבי עבר לבני סכנין, במדיה שיחק בשלוש העונות האחרונות. בסך הכול, למוגרבי יש 167 הופעות, 25 שערים ו-25 בישולים בליגת העל.

הפועל חיפה, שהייתה קרובה להחתימו, מסרה בתגובה: "הסוכנת של פיראס מוגרבי עשתה כל שביכולתה כדי להכשיל את העסקה, על אף שכל בקשותיה ובקשות השחקן נענו במלואם. הבעלים יואב כץ עשה מאמץ אדיר להביא את השחקן לקבוצה והציע לו סכום עתק וחוזה לשלוש שנים על פי כל דרישות השחקן. במקביל, חתם על הסכם עמלת סוכן גבוה ביותר עם נציגיו של השחקן. השחקן, ולא בפעם הראשונה, נהג בצורה לא הגונה והוא 'נעלם' לאנשי הקבוצה מספר שעות לפני הפגישה בה היה אמור לחתום על חוזהו. צר לנו שמוגרבי והסוכנת בחרו להתנהג בצורה כזו ואם זוהי התנהגותם אולי עדיף שלא להחתים שחקן מסוג זה בהפועל חיפה. לסיכומו של דבר מכבי חיפה השחקן והסוכנת 'בישלו' תרגיל מסריח והחתימו את השחקן בצורה מכוערת מאחורי הגב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully