וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "רוני לוי ידרוש שינוי מהותי בסגל וחלוקת סמכויות ברורה"

28.4.2016 / 10:58

בצל השיחות בניהם, פגישה בין לוי לשחר תתקיים לאחר החג. המטרה של המאמן: תהליך הבראה ואיש מקצוע נוסף. נמשך המעקב אחר מוגרבי ורוקאביציה, אך במועדון ממתינים לטביב. אחרי פלט ועטר: גם בניון בספק לרעננה

one

אחרי ההעפלה לגמר הגביע והחזרה למאבק על המקום הרביעי, מכבי חיפה תוכל לעשות צעד נוסף לעבר כרטיס לאירופה, אם תנצח בסוף השבוע את הפועל רעננה. חיפה תחסר במחזור הקרוב את שני הכובשים הבולטים שלה גליינור פלט (9 בליגה, 6 בגביע המדינה) ואלירן עטר (10 בליגה, 2 בגביע המדינה), אך הבוקר מתברר כי גם השחקן השלישי ברשימת הכובשים, הקפטן יוסי בניון, בספק למשחק בשל כאבים במפשעה. "יוסי עדיין לא כשיר במאת האחוזים, תוך 24 שעות נדע טוב יותר מה מצבו. בכל מקרה, ברור שללא שלושת השחקנים האלה, תהיה בעיה", אמרו במועדון.

פלט (קרע חלקי במפשעה) כבר בהולנד יחד עם הפיזיולוג, ד"ר בוקי ירון. הוא אמור לשחק בכל מקרה מול מכבי תל אביב במחזור האחרון, אבל לא בטוח שיוכל לשחק מול באר שבע. עטר (קרע חלקי בקרסול) אמור לחזור לאימונים בסוף השבוע הבא. אייל משומר ומארק ואליינטה חזרו לאימונים וייתכן שיהיו בסגל למשחק הקרוב. רומאריו פירס יחזור לסגל לאחר הרחקה, אבל לא בטוח שיפתח בהרכב משום שבחיפה מרוצים מהיכולת של קובי מויאל. שובל גוזלן עשוי לפתוח בחוד במקום פלט. אוראל דגני עשוי לפתוח כמגן במקום אופיר קריאף. עטאא ג'אבר לא התאמן והוא בספק גדול.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הכדור בידיים שלו. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

ומה בנוגע למאמן? כפי שפרסמנו, חיפה החליטה כי הוא רוצה את המאמן לעונה הבאה ושם סיפרו עוד לפני המשחק מול באר שבע כי "הכדור בידיים של המאמן", זאת בשל ההערכה שלוי יבקש לערוך מספר שינויים מהותיים. שחר ולוי כבר החלו לשוחח על העונה הבאה, אבל הפגישה הרשמית בניהם תתקיים כנראה רק לאחר החג. כזכור, לוי רוצה להיות הסמכות המקצועית העליונה כשמתחתיו יכהן מנהל טכני או איש מקצוע בעל הגדרה אחרת. יחד עם זאת, גורמים במועדון טוענים כי "הוא מתכוון לדרוש שינוי מהותי בסגל שלו ובתפיסה של המועדון לגבי נושאים נוספים וחלוקת סמכויות ברורה".

במועדון רוצים להכריז על מינוי המאמן לעונה נוספת לפני שהעונה תסתיים, על מנת להתחיל בהכנות מוקדם לקראת העונה הבאה. הסיבה לכך היא כמובן רצון לערוך מהפכה בסגל השחקנים, כולל שחרור כל שחקני ההתקפה הישראלים למעט אלירן עטר, כשגם חלק מהזרים ישוחררו. המטרה היא להתחזק במגן ימני נוסף, קשר זר במרכז השדה וחלוץ.

במועדון ממשיכים במעקב אחר ניקיטה רוקאביציה מבית"ר ירושלים, שהגישושים בנוגע למעמדו בבירה החלו לפני שבועיים. מקורבים לעסקה טוענים כי חיפה בדקה את הנושא הכלכלי הכרוך בהחתמתו, אך בינתיים לא פתחה במגעים עם השחקן משום שאלי טביב צריך להחליט בקרוב האם לממש את האופציה על השחקן, מה שיגרור התחייבות מצד המועדון הקולט לשלם לו 400 אלף יורו. נמשך גם המעקב אחרי פיראס מוגרבי מבני סכנין. כזכור, בחיפה החליטו לנסות לבצע בקיץ עסקת חליפין עם סכנין על מוגרבי או ז'אורז'יניו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בראיון עם אוברניאק

בתוך כך, לודוביק אוברניאק, התראיין היום לאתר הרשמי של המועדון והתייחס ליריבה אותה יפגוש במחזור הקרוב: "אנחנו מוכנים, אבל אני זוכר שבמפגש האחרון הפסדנו 3:0 להפועל רעננה. אמנם אנחנו במומנטום חיובי אבל אנחנו צריכים לקחת אחריות מול הקבוצה היריבה. נשחק עם הרבה צניעות כי מדובר ביריבה רצינית, במידה ונחשוב שיהיה קל יותר מאשר בשלושת המשחקים האחרונים מול הקבוצות הגדולות אז זאת תהיה טעות. אנחנו לוקחים את המשחק עם הרבה מאוד צניעות ונעבוד קשה בשביל לנצח את המשחק ולהמשיך את הדרך שלנו".

על השער המרהיב שכבש במחזור האחרון ועל תחושותיו באופן כללי ענה הקשר: "בשלב זה אני מרגיש טוב, אני רק עושה את העבודה שלי אבל אני חושב שבמשחק האחרון אני רק השלמתי את העבודה של הקבוצה. הצוות המקצועי, האוהדים והשחקנים נתנו לי הרבה כוח להיות טוב על המגרש, זה רגע טוב עבורי ואני מנסה ליהנות מהרגע הזה".

לסיום, התייחס לקהל הירוק: "עם האוהדים זה לא מרגיש שאנחנו משחקים עם 11 אלא 12 שחקנים. אנחנו סומכים עליהם ואני בטוח שהם יהיו באצטדיון על מנת לתמוך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully