וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: חן עזרא לא ימשיך, מפסיקים את המו"מ איתו

5.6.2016 / 15:25

הקשר שסיים את חוזהו, לא ימשיך: "מודים לחן על תרומתו". הירוקים ממתינים לחזרת רוקאביציה וינסו לצרף אותו מבית"ר ירושלים ולאזרח אותו בינואר. שמעון אבוחצירה שוחרר ללא תמורה

one

חן עזרא לא ימשיך במכבי חיפה - כך על פי הודעת המועדון היום (ראשון) אחר הצהריים. מהמועדון נמסר: "היום נמסרה לנציגיו של השחקן הודעה לפיה מועדון כדורגל מכבי חיפה החליט שלא להמשיך במשא ומתן ולוותר על שירותיו של השחקן. אנו מודים לחן על תרומתו למכבי חיפה ומאחלים לו בהצלחה".

במכבי חיפה לא אהבו את הסחבת במגעים עם השחקן. שם טוענים כי הודיעו לשחקן שיש לו זמן לקבל את ההחלטה תוך 24 שעות ולאחר שלא מסר תשובה הוחלט לרדת ממנו. "עזרא קיבל הצעה יפה. אצלנו ישחקו שחקנים שרוצים מאוד לשחק פה. זה המועדון הכי גדול בארץ", אמרו במועדון.

עזרא שיחק במכבי חיפה בארבע השנים האחרונות, אחרי שהצטרף אליה ממכבי נתניה בקיץ 2012. אחרי ששימש בורג מרכזי לאורך שלוש השנים הראשונות שלו בקבוצה, השנה חלה הידרדרות במעמדו והוא מיעט לשחק. לקראת הסוף העונה צבר יותר דקות והיה שותף לזכייה של הירוקים בגביע.

עוד בנושא

מכבי חיפה גיששה אצל אייל גולסה. שחר יסכים למתווה של שרצקי?
אייל גולסה: "מכבי חיפה מועדון גדול ויקר ללבי. לא פוסל חזרה"

שחקן מכבי חיפה, חן עזרא. יוסי ציפקיס
עוזב אחרי ארבע שנים. עזרא/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה צפויה לפתוח במשא ומתן על העברת עומר אצילי וניקיטה רוקאביציה עוד השבוע. במועדון ממתינים לחזרת האוסטרלי וטביב מחו"ל. לפני פחות מחודשיים פרסמנו על המגעים הראשוניים בעניין רוקאביציה. המנכ"ל איתמר צ'יזיק היה קרוב לסכם איתו, אך רוקאביציה השתהה והצדדים סיכמו לדבר שוב בתום העונה, ללא סיכום כלשהו בענייני שכר. כעת נראה כי הדבר תלוי בעיקר בעזיבת של ולדימיר סטויקוביץ', משום שלוי מעדיף להחתים קודם כל מגן שמאלי וקשר אחורי זרים (שחר לא מתלהב מהחתמת זר שישי גם אם חוק הזרים יאושר בסופו של דבר, זאת בשל הרצון לקדם שחקנים צעירים).

יחד עם זאת, במועדון בונים גם על תהליך האזרוח של הקשר, שבסביבתו מאמינים שבחודש ינואר או לכל המאוחר עד תום העונה הוא יהפוך לישראלי וחיפה, שתספוג את עלות המס הגבוהה, תוכל לפחות ליהנות מהעובדה שהיא תוכל לצרף זר נוסף לסגל ללא קשר לתקנת הזרים. חיפה תציע לרוקאביציה 350 אלף יורו. במועדון בוחנים גם אפשרות לצרף את עומרי בן הרוש ממכבי תל אביב. בעניין אצילי, טביב דורש כרגע מיליון וחצי יורו על השחקן, ולכן נראה כי רק עסקת חליפין תוכל להביא אותו לכרמל, אלא אם טביב יתגמש במחיר.

טאלב טואטחה רוצה לצאת לאירופה, אבל אם בימים הקרובים לא יחול שינוי בנוגע לעניין הזה, הוא עשוי לממש את הסיכום עם מכבי תל אביב מחודש ינואר, במסגרתו ירוויח 450 אלף יורו ויעבור לקבוצה. כזכור, בחיפה הבהירו השבוע כי ידרשו מיליון וחצי יורו ממכבי תל אביב, זאת משום שכעת לא מדובר על עסקת חליפין עם אבי ריקן. בחיפה ישמחו לקלוט את בן הרוש או שלומי אזולאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן בית"ר ירושלים ניקיטה רוקאביציה. קובי אליהו
מכבי חיפה מחכה. רוקאביציה/קובי אליהו

בשיחה שנערכה בסוף השבוע, הודיע דודו אוואט למכבי חיפה כי יבדוק האם ניתן לשחרר את גולסה מיידית מפאוק סלוניקי ללא פיצוי. כזכור, גולסה המיוצג על ידי אוואט וזיו שטרנברג, אישר בסוף השבוע כי הוא לא פוסל חזרה למכבי חיפה. במועדון סבורים כי אם הקשר ישתחרר בקרוב מהקבוצה היוונית, לא אמורה להיות בעיה בנוגע לתנאי השכר שלו.

באחד מכלי התקשורת בפינלנד נטען היום שמכבי חיפה מתעניינת בחלוץ בן ה-29 אלכסנדר קוקו. שחקנה של RoPS כבש בעונה שעברה 17 שערים והוכתר למלך שערי הליגה הפינית, אבל הרזומה שלו לא מרשים בלשון המעטה. הוא מעולם לא שיחק מחוץ לפינלנד ויש לו הופעה בודדה בנבחרת המקומית.

הירוקים הודיעו היום רשמית על שחרורו של שמעון אבוחצירה ללא תמורה: "התקבלה החלטה על יד הצוות המקצועי כי השחקן אינו חלק מהתוכניות לעונת המשחקים הקרובה והוא משוחרר מהמועדון ללא תמורה ורשאי להתאמן ולהירשם בכל קבוצה אחרת שיחפוץ. אנו מודים לשמעון אבוחצירא על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

באתר הרשמי של מכבי חיפה עשו כבוד למאמן רוני לוי שהפך למאמן המעוטר ביותר במכבי חיפה בכל הזמנים. במהלך העונה הנוכחית הפך לוי למאמן שהדריך את חיפה במספר המשחקים הרב ביותר בליגה (208) בשש שנים, בהם הוביל את חיפה לשלוש אליפויות רצופות, שתי זכיות בגביע הטוטו וזכיה בגביע המדינה. בכך חלף לוי על פני שלמה שרף, שזכה בשלוש אליפויות וגביע עם חיפה.

(עדכון ראשון: 11:15)

שמעון אבוחצירה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יחפש קבוצה חדשה. טל לוי/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully