וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "מכבי חיפה מועדון גדול ויקר ללבי. לא פוסל חזרה"

3.6.2016 / 11:06

קשר פאוק סלוניקי התייחס לפניה מהירוקים, עליה פורסם בוואלה! ספורט. עדיין אין התקדמות עם חן עזרא. מרציאנו וחיימוב מועמדים במקרה שסטויקוביץ' יעזוב

one

"מכבי חיפה זה מועדון גדול ויקר. מחמיא לי שיש התעניינות מקבוצות גדולות ואני לא פוסל חזרה לקבוצה". כך אמר הבוקר קשר פאוק סלוניקי אייל גולסה לוואלה ספורט, זאת בעקבות הידיעה אמש על המשא ומתן שהחל אתמול בין הצדדים, בתיווכו של דודו אוואט.

עוד בוואלה! ספורט:
חשיפה: החוזה של יוסי בניון במכבי תל אביב
דראפיץ' בביקורת נוקבת על טביב

כזכור, מקורביו של גולסה (24) סיפרו אתמול בשעות הצהריים כי השחקן עשוי לנחות בכרמל למרות הגישושים מצד מכבי תל אביב. מאוחר יותר, בשעות הערב, נפגש אוואט עם ראשי מכבי חיפה. בשיחה נשאל אוואט מה הסיכוי שהיוונים ישחררו את השחקן לצמיתות והאם הוא בתוכניות המקצועיות של המאמן לעונה הבאה. אוואט הבטיח לבדוק את הנושא לעומק ובימים הקרובים ייפגשו הצדדים פעם נוספת במטרה להבין האם ניתן לקדם את העסקה ולהחזיר את השחקן למועדון בו החל את קריירת הבוגרים שלו. בחיפה הבהירו כי הם מעוניינים בשחקן ובמידה והמשא ומתן יבשיל הוא יחתום בקבוצה, כנראה על חוזה לשלוש שנים.

גולסה, שגדל בטוברוק, מחזיק בחוזה לעונה אחת בלבד ולכן נראה כי פאוק תהיה מעוניינת להרוויח מעט כסף ממכירתו ולמכור אותו כבר בקיץ הקרוב. גולסה רשם 24 הופעות בליגה בעונה שעברה, אך העונה פתח בארבעה משחקים בלבד מתוך 11 בהם שותף. לגבי חן עזרא עדיין לא נרשמה התקדמות. הקשר מבוקש גם בקבוצות אחרות.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חיזוק לקישור. רוני לוי/יוסי ציפקיס

במכבי חיפה מחפשים קשר למרכז השדה וגם שמם של רועי קהת, שלומי אזולאי ודן איינבינדר נמצאים בפנקסים של רוני לוי. כרגע, המאמן החליט להשאיר את מארק ואליינטה וגליינור פלט. אם ולדימיר סטויקוביץ' יעזוב, יוחתם שוער נבחרת (מלבד גיא חיימוב אליו פנו, גם אופיר מרציאנו מועמד) ואל הזרים האחרים אמורים להצטרף גם מגן שמאלי, קשר אחורי ושחקן כנף.

אם השוער יישאר, לוי יוותר על זר באחת העמדות הללו. איתן טיבי, אחמד עאבד ועומר אצילי ברשימות, אך לא ברור מי מהם יוכל להגיע. מכבי תל אביב רוצה שטיבי יישאר, איזי שרצקי מעוניין בשחקנים תמורת עאבד ואצילי שמבוקש גם בקבוצות אחרות ועדיין לא סיים את שלב הבוררות. חיפה רוצים לראות את עומרי בן הרוש או שלומי אזולאי מצטרפים במסגרת עסקת טאלב טואטחה, אם יעבור למכבי תל אביב.

מי שיגיע למחנה הוא הקשר הניגרי אובונג אקפאי, ששיחק אתמול עם ניגריה הצעירה מול מארחת הטורניר בדרום קוריאה, בו משתתפות ארבע נבחרות (יחד עם דנמרק והונדורס).

עוד באותו נושא

מכבי חיפה תדרוש ממכבי תל אביב מיליון וחצי יורו על טואטחה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפרד. קריאף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully