וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב הסכים לתנאים של לוזון, המאמן ביקש שבוע נוסף

3.6.2016 / 12:56

לוזון ממתין לתשובה מקבוצה אנגלית, ואם היא תהיה שלילית הוא יגיע לבירה. ירוויח 160 אלף דולר וקיבל הבטחה שטביב לא יתערב מקצועית. בנוסף, הבעלים התחייב להעמיד תקציב שחקנים גבוה

קובי אליהו

בווידאו: אנדרסון רוסה שיגיע למבחנים בבית"ר ירושלים

במסגרת השיחות בין אלי טביב לגיא לוזון הושגו ביממה האחרונה הבנות בנוגע לדרישות המאמן. אם לוזון אכן ימונה למאמן בית"ר ירושלים, הוא ירוויח כ-160 אלף דולר ובנוסף הובטח לו תקציב שכר שחקנים גבוה כדי להתמודד בצמרת הגבוהה. לוזון גם קיבל הבטחה שהבעלים לא יתערב בשיקולים מקצועיים שלו.

מה שמפריד כרגע בין הצדדים הוא הרצון של לוזון למצות אופציות באנגליה. המאמן הבהיר שאם הוא לא יקבל תשובה חיובית מקבוצה בצ'מפיונשיפ בשבוע הקרוב, הוא יעמוד על הקווים של בית"ר ירושלים. לא ברור עדיין אם טביב ימתין לו, או יבחן אופציות אחרות במקביל. מי שסומנו הם רן בן שמעון וגיא לוי.

הפעולות הראשונות של הבעלים של בית"ר ירושלים, לצד מינוי מאמן, יהיו צריכות להיות קשורות לגיבוש הסגל לקראת ההופעה במוקדמות הליגה האירופית. גורם במועדון אמר אתמול: "תמיד מדברים על כך שבסיבוב הראשון פוגשים יריבות חלשות, אבל בעונה שעברה בקושי עברנו את אורדבאסי. חסרים כאן מגנים חתומים ושחקני התקפה, אי אפשר להתחיל כל עונה באיחור ואחרי זה להצטער על זה. אולי לסיבוב הראשון זה יספיק, אבל אם לא יהיה סגל חזק לאימונים, בסיבוב השני עוד פעם נקבל בראש כמו בשרלרואה".

עוד בנושא:

סלובודאן דראפיץ' מונה למאמן מכבי נתניה
מאחורי הקלעים של עזיבת דראפיץ' את בית"ר ירושלים
אנדרסון רוסה יגיע למבחנים בבית"ר ירושלים

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
מתקרב לבירה. לוזון/GettyImages

שחקנים מבית"ר ירושלים ואנשים מהמועדון בירכו אתמול את סלובודאן דראפיץ' על מינויו למאמן מכבי נתניה. המאמן סיכם את הקדנציה ואמר: "אני רוצה שימשיכו להצליח. בית"ר מועדון ענק וחשוב בכדורגל. נפלתי בין הכיסאות כי יש בעיה: אין אדם שעומד בראש המועדון ומטפל בדברים הבסיסיים כמו קשר בין הבעלים לצוות המקצועי, קשר מול העובדים וגם מול האוהדים".

דראפיץ' פירט: "אם הייתי צריך לחכות יום שלם כדי שטביב יאשר דברים כמו סנדוויצ'ים, שתייה או GPS, אז יש בעיה. על הדברים האלה יש עצבים ובלגן וזה משפיע על כל היחסים. הקשר לבעלים לא טוב וכולם נפגעים. דיברו על אלי אוחנה שלדעתי מאוד מתאים, אך אם הוא לא ירצה הם חייבים מישהו אחר בתפקיד הזה. המועדון הזה גדול מדי כדי להיות תקוע במצב הזה".

הפרידה מדראפיץ' עשויה להשפיע על עתידם של חלק מהשחקנים. דובב גבאי למשל, לא מצא את מקומו אצל המאמן הקודם, אבל הוא חתום לעונה נוספת ומקווה שהמאמן הבא יעניק לו יותר הזדמנויות. דברים דומים אמורים לגבי לירוי צעירי ואלעד גבאי, שלבית"ר יש אופציה להאריך את חוזיהם עד ה-15 ביוני. נראה כי ההכרעה בעניין תיפול רק לאחר מינוי מאמן.

דראפיץ' מאוד רצה את דייגו קאצ'ובה מבני סכנין וגם החלו שיחות בעניין, אבל אחרי העזיבה שלו לא ברור אם המגעים יימשכו. עם תחילת האימונים צפוי להגיע לארץ אנדרסון רוסה הברזילאי בן ה-23 שמשחק בתפקיד דומה לקאצ'ובה. חסוס רואדה הבהיר למקורביו כי יגיע לפתיחת אימוני הקבוצה.

(עדכון ראשון: 8:49)

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"הקשר לבעלים לא טוב וכולם נפגעים". דראפיץ'/קובי אליהו

האזינו לפודקאסט "הפודיום" – עם טל בן יהודה על פתיחת סדרת גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully