וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סלובודאן דראפיץ' מונה למאמן מכבי נתניה

יממה אחרי שסיים את דרכו בבית"ר ירושלים, המאמן סגר מעגל וחזר לקבוצה בה החל את דרכו כשחקן בכדורגל הישראלי, ב-1988. חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת וינסה להחזיר את נתניה לליגת העל

בווידאו: משחקו האחרון של דראפיץ' בליגת העל

יממה אחרי הפרידה מבית"ר ירושלים ואלי טביב, סלובודאן דראפיץ' חתם הערב (חמישי) לעונה אחת במכבי נתניה עם אופציה לעונה נוספת. היורדת לליגה הלאומית נמצאת בהקפאת הליכים ותפתח את העונה הבאה במינוס תשע נקודות. כרגע הקבוצה מנוהלת על ידי נאמנת המועדון, עו"ד ליזה חדש.

דראפיץ' בן ה-51 למעשה סוגר מעגל עם חזרתו לקבוצה בה החל את דרכו בכדורגל הישראלי, אליה הצטרף מנובי סאד ב-1988 ולבש את מדיה במשך שבע שנים. לאחר פרישתו שימש בתקופה קצרה כעוזר מאמן ואף כמאמן במספר משחקים בעונת 1999/2000. בהמשך היה עוזרו של רוני לוי במכבי חיפה, אימן את הפועל כפר סבא, מכבי הרצליה ובני סכנין, היה עוזרו של אברהם גרנט בפרטיזן בלגרד וב-2013 חזר לליגה הלאומית כמאמן בית"ר תל אביב רמלה.

בקיץ שעבר מונה דראפיץ' למאמן בית"ר ירושלים והצעיד את הקבוצה למקום השלישי שהבטיח כרטיס למוקדמות ליגה האירופית. למרות זאת, טביב החליט לא להעניק לו חוזה חדש ואמש הודיעה בית"ר ירושלים על פרידה ממנו. לוואלה! ספורט אמר דראפיץ' בעקבות ההחלטה של בית"ר: "לא נעים, אבל הרגשתי שזה יבוא. לא זכיתי להערכה על עבודתי, אבל ציפיתי לפחות שהטלפון יהיה מטביב".

עוד בנושא:

בחירתו של דראפיץ': מאחורי הקלעים של עזיבת מאמן בית"ר ירושלים
דראפיץ' סיים את דרכו בבית"ר: "ציפיתי שהטלפון יהיה מטביב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נשאר מובטל הרבה זמן. דראפיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully