וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תדרוש ממכבי תל אביב מיליון וחצי יורו על טואטחה

הירוקים טוענים: במתווה הקודם ריקן היה אמור לעבור. הצהובים עשויים להציע את אזולאי או בן הרוש, שמועמדים להצטרף גם ללא קשר לעסקה. קרלסן ינחת לפגישה עם לוי בנושא הזרים

ערן גילווארג

מכבי חיפה תדרוש ממכבי תל אביב מיליון וחצי יורו על טאלב טואטחה, כך עולה מתוך שיחות שקיימו לאחרונה בכירי המועדון. במתווה הקודם עליו פרסמנו בחודש ינואר, היה אמור אבי ריקן לעבור לירוקים ולכן המחיר היה נמוך יותר. בשלב זה, כשריקן שהוצע לקבוצה לא מגיע (גורם בכיר בחיפה טוען: "לא רוצים אותו"), חיפה תדרוש נתח נוסף עבור ההעברה. על פי הערכות של מקורבים לעסקה, מכבי תל אביב תציע אחד משני שחקנים תמורת העסקה: עומרי בן הרוש או שלומי אזולאי, אותם רוני לוי מעריך. על פי מקורבים למכבי תל אביב, בחיפה היו רוצים לראות את אחד מהשניים ללא קשר לעסקה.

יש לציין כי במקביל לרצונות של מכבי תל אביב לקלוט את טואטחה, נציגיו עדיין מנהלים מגעים להעבירו לקבוצה בחו"ל. כזכור השחקן היה מבוקש בקסינפאשה הטורקית תמורת שכר עצום של כ-600,000 יורו ובהמשך קיבל הצעה גם מהצהובים כך שכרגע כל האופציות פתוחות ונראה שההחלטה הסופית לאן יעבור תתקבל בשבועיים הקרובים.

דן אייבינדר עדיין מועמד לקבוצה למרות ההחלטה של אלי טביב לממש את האופציה עליו. במקרה כזה, בעלי בית"ר ידרוש דמי העברה. גם ניקיטה רוקאביציה עדיין חזק בתוכניות.
המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן יגיע לישראל בימים הקרובים וייפגש עם רוני לוי, שיחזור היום מחופשה פרטית. השניים יגבשו החלטה לגבי רשימת הזרים. לוי מעריך מאוד את לודוביק אוברניאק, אבל בגלל ההחלטה של שחר להחתים חמישה זרים ולא לנסות ולנצל את התקנה החדשה שאמורה לעבור בקרוב בהתאחדות, ייתכן וייאלץ לשחרר אותו. המטרה כרגע היא לא לממש את האופציה על רומאריו פירס, למצוא קבוצה אחרת לוולדימיר סטויקוביץ' ולהחתים במקומם את אחד משוערי הנבחרת וקשר אחורי ושחקן הגנה זרים. אם ניקיטה רוקאביציה או בלם זר יגיעו, גם לודוביק אוברניאק יעזוב.

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. טל לוי
מי יגיע במקומו? טואטחה/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully