וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי אבוחצירה: "הוא יופיע לאימונים". חיפה תאסור עליו להתאמן

5.6.2016 / 21:40

החלוץ שוחרר על ידי מכבי חיפה, בסביבתו הפתיעו: "יגיע ב-15 ביוני להוכיח שיש לו מקום בקבוצה". במועדון לא מתכוונים לקחת סיכון: "לא רשאי לעלות על הדשא". חיפה מחכה לבוררות של אצילי

ערן גילווארג

החלוץ שמעון אבוחצירה שוחרר היום ממכבי חיפה, אבל בסביבתו טוענים כי הוא מתכוון להתייצב לאימונים שייפתחו השבוע הבא. במכבי חיפה הודיעו כי הם נפרדים מהשחקן באופן חד צדדי, אבל לאור ההתפתחויות האחרונות, מקורביו הבהירו שהם לא מתכוונים לוותר. "לשמעון יש חוזה בקבוצה והוא יגיע להתאמן ב-15 ביוני", הבהירו בסביבתו של השחקן. "הוא בא כדי להוכיח שיש לו מקום במכבי חיפה. הבוררות תימשך כרגיל, ורק בסיומה ייקבע האם הוא יישאר בקבוצה". גורם בקבוצה אמר: "הוא לא רשאי לעלות על הדשא".

כזכור, בחודש דצמבר פרסמנו כי אבוחצירה קיבל אישור לחזור לאימוני הקבוצה, אולם מאז במכבי חיפה מסרבים להחזיר את השחקן לכר הדשא. אבוחצירא שוחח מספר פעמים עם רוני לוי, אך המאמן לא יכול להחזירו למגרשים כל עוד בצוות הרפואי אוסרים עליו. במכבי חיפה אמרו היום כי אבוחצירה רשאי להתאמן ולהירשם בכל קבוצה אחרת. בסביבת השחקן טוענים כי הוא לא מתכוון לנהל משא ומתן תחת חוזה.

בנוסף להחתמת פיראס מוגרבי (לשנה פלוס אופציה לשנתיים נוספות), שעל המגעים עימו פורסם בוואלה ספורט בחודש אפריל, במועדון שוקלים את עתידו של אוראל דגני. בצוות המקצועי סבורים שניתן למצוא שחקן אחר בעמדה הזאת. שמותיהם של איאד אבו עביד מהפועל תל אביב וטל בנש וכפר סבא עלו, אך לא ברור האם אחד מהם יצטרף בסופו של דבר. דגני נמצא תחת חוזה ואם לא יעבור לקבוצה אחרת, חיפה תשאיר אותו כמגן נוסף לאייל משומר. כרגע יש כוונה להתחזק בבלם ישראלי נוסף ובמגן שמאלי זר.

במועדון ממתינים לבוררות בעניין עומר אצילי ובכוונתם לפנות לאלי טביב וליידע אותו בעניין הזה עוד השבוע, לאחר חזרתו מחו"ל.

שחקן מכבי חיפה שמעון אבוחצירא. ערן גילווארג
יגיע לאימונים בחיפה. אבוחצירה/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully