וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "הציעו לי מספר שמות מפוארים לאימון מכבי תל אביב"

המנהל הספורטיבי של הצהובים שלח רמז בעקבות חרושת השמועות: "מחפש מאמן שיתאים למנטליות במזרח התיכון, לא יודע אם הוא יהיה הולנדי". על בוס: "עבד בצורה מושלמת, חשתי צער גדול שהוא עזב"

one

בווידאו: גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה

בזמן שערן זהבי זוכה למעקב צמוד מצד מגואנגז'ו הסינית, במכבי תל אביב עדיין לא הודיעו על מינויו של מאמן חדש במקומו של פטר בוס. בין השמות שנקשרו עם סגנית האלופה בתקופה הקרובה נמצאים שוטה ארבלדזה, שמבוקש גם בנפצ'י באקו, וקונסטנטין גלקה, שסיים את דרכו באספניול ונמצא בראש הרשימה של ג'ורדי קרויף.

בינתיים, המנהל המקצועי של הצהובים בחר היום (ראשון) להתייחס אל סוגיית בוס בראיון שהעניק לתקשורת ההולנדית: "פטר עבד אצלנו בצורה מושלמת ורצינית עד הרגע האחרון. היה לנו סיכום לפיו אם תגיע הצעה אז תמורת חצי מיליון יורו הוא ישוחרר למועדון בסדר הגדול של אייאקס".

עוד בנושא:
החוזה החדש של ערן זהבי
קונסטנטין גלקה בדרך לקריית שלום?
חשיפה: ההסכם של יוסי בניון במכבי תל אביב

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ביחד ולחוד. קרויף/יוסי ציפקיס

קרויף הסביר כי הוא לא היה מופתע מהמהלך: "ידעתי שברגע שפרנק דה בור הודיע כי הוא לא ימשיך אז שמו של בוס יעלה כמועמד להחליפו. גם במהלך המגעים עם אייאקס פטר הוכיח מקצוענות עד המשחק האחרון שלו במכבי תל אביב בגמר גביע המדינה. הוא רצה לסיים את העונה עם כל התארים. ברגע שההצעה הגיעה ובוס החליט ללכת, חשתי צער גדול".

בנוגע לזהות המאמן הבא רמז: "אני מחפש מאמן שיתאים למנטליות במזרח התיכון ויש לי את המוניטין למשוך מאמנים טובים לישראל. הוצעו לי מספר שמות מפוארים לאימון מכבי תל אביב, ואני מעדיף להרחיב את החיפושים שלי. אני לא יודע אם המאמן הבא יהיה הולנדי, גם אם יש לי מאמן סגור אני בטוח לא אודיע עליו בתקשורת".

על העובדה כי כל המאמנים שעבדו תחתיו בקריית שלום השתדרגו הוסיף: "זו רשימה שאני גאה בה מאוד. אין לי את היכולת להשאיר במכבי תל אביב מאמנים שמקבלים הצעות עם שכר איכותי באנגליה, גרמניה וספרד".

צפו בפיטר בוס מתראיין בהולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully