וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסטנטין גלקה שוב מועמד למכבי תל אביב, זהבי ירוויח 1.5 מיליון יורו בעונה?

3.6.2016 / 18:00

הרומני שאימן בעונה החולפת את אספניול היה מועמד לצהובים גם בעונה שעברה וכבר שוחח עם ראשי המועדון. בקבוצה לא מעוניינים שהקפטן יישאר מתוסכל מעסקת גוואנגז'ו, וצפויים להציע לו חוזה חסר תקדים

one

בווידאו: מכבי חיפה מנצחת את מכבי תל אביב

מכבי תל אביב קרובה להשלים את הליך בחירת המאמן לעונה הבאה. בקבוצה ערכו בימים האחרונים מספר ראיונות לאנשי מקצוע שהיו מועמדים, כשאחד המאמנים שעומד בראש הרשימה הוא הרומני קונסטנטין גלקה, שהיה מועמד לקבוצה גם בעונה שעברה, אך בסופו של דבר סלבישה יוקאנוביץ' היה זה שנבחר.

גלקה בן ה-44, אימן בעונה האחרונה את אספניול, שסיימה במקום ה-13 בליגה הספרדית. הקטאלנים הודיעו עם סיום העונה כי הם לא מתכוונים להאריך לרומני את החוזה, ומתכוונים למנות מאמן אחר לתפקיד בעונה הבאה. עוד לפני שהגיע לאספניול אימן הרומני בסטיאווה בוקרשט (עונת 2014/15) וכן את נבחרת הנוער של רומניה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: "אין מקום לדון במכירת זהבי, ההצעה הסינית לא רלוונטית"
החוזה של בניון במכבי תל אביב: 315 אלף דולר שכר בסיס ואלף דולר לנקודה
מסתמן: שוטה ארבלדזה לא יאמן את מכבי תל אביב

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
יזכה לשדרוג? זהבי/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב לא מתכוונת לדון עם גוואנגז'ו על מכירת ערן זהבי כפי שכבר פורסם כאן, אבל בשעות האחרונות, הולך ומתבהר כי מכבי תל אביב לא תאפשר מצב בו זהבי יישאר מתוסכל מכך שהקבוצה לא מכרה אותו, ובמועדון מדברים על חוזה חדש לחלוץ שהדהים בעונה החולפת עם 35 שערי ליגה. ההערכות במכבי תל אביב מדברות על כך שזהבי יזכה בעונה הבאה לתוספת של 400 אלף יורו ובסך הכול חוזהו צפוי לחצות ביחד עם בונוסים ונקודות את רף ה-1.5 מיליון יורו.

מעבר לתמורה שזהבי יקבל, מכבי תל אביב גם תשלח בכך מסר לכל שחקניה לפיו מי שיצטיין ויזכה כתוצאה מכך לחיזורים ממועדונים אחרים ימצא שסגנית האלופה מוכנה לשלם ביד נדיבה כדי להתחרות בהצעות שיקבל. במכבי תל אביב גם לא חוששים מהפער שייפתח בין זהבי ליתר השחקנים שכן מדובר בשחקן הכי אהוב בקבוצה ובכזה שגם מסדר פרנסה לכל השחקנים.

ועדיין, גם בחוזה החדש יהיה פער ממה שהוא יכול לקבל בסין. זהבי יכול עדיין לעמוד על כך שהוא מבקש שהקבוצה תמכור אותו אבל מביני דבר וכאלה שמכירים את זהבי טענו שהוא לא ירצה להעתיק את מגוריו ביחד עם אשתו ושלושת ילדיו לעיר תעשייתית כמו גוואנגז'ו. אם היה מדובר בבייג'ין או שנגחאי, טוענים בסביבתו של זהבי, היה לו יותר קל להשלים עם מעבר שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully