וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב וזהבי דנו על פתיחת חוזהו בטרם הגיעה ההצעה מסין

5.6.2016 / 10:16

מקורבים לכוכב סגנית האלופה דחו את הטענות לפיהן הפרסומים על הצעת הענק מגואנגז'ו נועדו כדי לפתוח את חוזהו. זהבי אמור להשיב לסינים עד סוף השבוע: "רק הוא יוכל לשכנע את גולדהאר למכור אותו"

one

ערן זהבי היה במגעים עם מכבי תל אביב על פתיחת חוזהו עוד בטרם קיבל את הצעת העתק מגואנגז'ו הסינית. מקורבים לזהבי דחו בסוף השבוע טענות כאלה ואחרות כאילו ההצעה מסין נועדה כדי לפתוח את החוזה של קפטן מכבי תל אביב. "זה הזוי לחשוב שמביאים הצעה רשמית חסרת תקדים כזו מסין כדי לפתוח את החוזה", נאמר על ידי גורם המקורב לזהבי. "במכבי תל אביב לא היו צריכים את ההצעה הזו כדי להבין שיש מקום לפתוח לזהבי את החוזה אחרי העונה הנדירה שהוא נתן ושהשיא שלה היה בתחילתה עם ההעפלה לליגת האלופות".

עוד בנושא

קונסטנטין גלקה שוב מועמד למכבי תל אביב, זהבי ירוויח 1.5 מיליון יורו בעונה?
החוזה של בניון במכבי תל אביב: 315 אלף דולר שכר בסיס ואלף דולר לנקודה
מכבי תל אביב: "אין מקום לדון במכירת זהבי, ההצעה הסינית לא רלוונטית"

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גולדהאר ישתכנע? זהבי/ברני ארדוב

זהבי, שנמצא בחופשה בתאילנד, אמור להחליט עד סוף השבוע האם להיענות להצעה הסינית. אם יהיה שלם עם עצמו ויחליט שהוא מסכים, הוא יצטרך לשכנע בעצמו את מיטש גולדהאר למכור אותו. בעלי מכבי תל אביב הבהיר בשבוע שעבר למרטין ביין ולג'ורדי קרויף שזהבי לא עומד למכירה. בעניין הזה גולדהאר מאוד קשוח ואם זהבי ירצה לממש את ההצעה הגבוהה שקיבל מגואנגז'ו, הוא יפנה בעצמו לגולדהאר ויבקש ממנו להימכר אחרי כל התרומה שלו למכבי תל אביב בשלוש וחצי השנים האחרונות. "רק ערן יכול לשכנע את מיטש", אמרו במכבי תל אביב. "אבל קודם בואו נראה אם הוא בכלל רוצה לעזוב".

גם הסינים מחכים לתשובה של זהבי ולכן הוא ימסור אותה כאמור עד סוף השבוע. לראשי גואנגז'ו יש עוד מועמדים במידה שזהבי יחליט שהוא מוותר על ההצעה והם רוצים תשובה בהקדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully