וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי עשוי לחזור למ.ס. אשדוד בתפקיד מקצועי רחב היקף

5.6.2016 / 10:44

המאמן שעמד על הקווים בשלוש קדנציות שונות בעבר, מנהל מגעים עם המועדון מעיר הנמל. התכנית: ניהול מחלקת הנוער והאקדמיה וישיבה על הספסל לצד רוני אוואט, לו אין תעודת פרו

מאמן בני יהודה יוסי מזרחי. דרור עינב
מוכן לוותר על קריירת האימון? מזרחי/דרור עינב

יוסי מזרחי מועמד לחזור למ.ס. אשדוד בתפקיד רחב היקף. מזרחי שאימן את אשדוד בשלוש קדנציות שונות (2004-2006, 2008-2010, 2011-2013) עשוי לחזור לתפקיד מקצועי שיכלול את ניהולה המקצועי של מחלקת הנוער, הניהול המקצועי של האקדמיה לכדורגל של אשדוד וכן עזרה וסיוע לקבוצה הבוגרת. במקרה כזה, אחד האלמנטים יהיה ישיבה על הספסל במשחקי הקבוצה, שכן למאמן הנוכחי רוני אוואט אין תעודת פרו.

הגישושים עם מזרחי החלו כבר לפני עשרה ימים, אבל השיחות היו על אש קטנה. שלשום הדברים החלו לקבל תאוצה לאחר שחיים כהן עזב את מ.ס. אשדוד לטובת תפקיד המנהל המקצועי של עירוני אשדוד בליגה ב'. כהן שעבד במ.ס. אשדוד במקביל להיותו עוזר המאמן של אלי אוחנה בנבחרת הנוער, היה אמור להיות זה שיישב על הספסל בעונה הבאה בשל העובדה שלא יתקיים קורס פרו כמעט לאורך כל העונה. עזיבתו של כהן פינתה גם את תפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ובמועדון יש קולות רבים הקוראים למנות את מזרחי לתפקיד.

מי שאמור להחליט תוך זמן קצר הוא ג'קי בן זקן ששוקל את הדברים ורוצה קודם לשמוע שמזרחי מוכן לוותר על קריירת האימון. לאשדוד אגב הגיעו בימים האחרונים עשרות פניות של אנשי מקצוע בעלי תעודת פרו שרוצים להצטרף לצוות של אוואט ובמקביל לעבוד במחלקת הנוער, אבל העדיפות היא למזרחי. אם בן זקן והוא יסתדרו מבחינה כספית, הרעיון יקרום עור וגידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully