וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פערים עם באגה וסרדל. מאמצים להנחית את אלבס

5.6.2016 / 9:31

במועדון מנסים לקדם את הגעת הקשר הברזילאי. הבלארוסי והמגן-קשר דורשים שדרוג ולא ברור האם יישארו. היום: פגישה עם מוגרבי במטרה לסכם. גד עמוס ואייטור מונרוי הוצעו

לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
מבקש שדרוג משמעותי בשכר. סרדל/יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה עושים מאמצים גדולים לסגור שחקן כנף זר לעונה הבאה. כזכור, בשבוע שעבר התברר כי מי שעשוי לנחות להתרשמות הוא שחקן הכנף הברזילאי פאביניו אלבס, שנבחן אצל אלי כהן העונה בבני סכנין. אלבס משחק בליגת המשנה בברזיל ואחרי תקופה של מספר חודשים בה לא מצא קבוצה, הוא השלים 180 דקות בשני משחקים שנערכו בשבוע שעבר. במועדון אישרו: "אלבס מאוד מעניין אותנו. אלי כהן אמר שהוא התרשם ממנו לטובה בסכנין והוא אחד המועמדים להצטרף אלינו בעונה הבאה. אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי שינחת בישראל".

פיראס מוגרבי צפוי להיפגש היום עם ראשי המועדון. הקשר אישר להנהלת הקבוצה כי הוא יגיע לפגישה וצפוי לחתום. במועדון אמרו אתמול: "זה נראה שפיראס יחתום מחר, אבל כבר למדנו שעד שזה לא סגור, אי אפשר להכריז על סיכום. הצענו לו הצעה שקשה לסרב לה". כזכור, מוגרבי ירוויח 60 אלף שקל לחודש, לא כולל הוצאות נלוות. הוא אמור לחתום באמצעות סוכניו, ויקי וקנין וניר עמיר. כזכור, מוגרבי לא הגיע לפגישה ביום שישי, אבל במועדון טוענים כי זו נדחתה בשל העובדה שוקנין חזרה באותו יום מחו"ל.

אתמול התברר כי חילוקי דעות עשויים להביא לפרידה מהמגן לירן סרדל, שמחזיק בכרטיס השחקן שלו. השחקן מבקש שדרוג משמעותי בשכר, בהפועל חיפה הסכימו לשדרוג אבל לא בסכומים שדרש. גם עם חיים מגרלשווילי ישנם פערים, אך במקרה שלו במועדון מעריכים שיחתום. במועדון מחפשים שוער שני למקרה שניב אנטמן יעזוב. גד עמוס הוא אחד המועמדים. אלי אלבז עשוי גם הוא לעזוב את הקבוצה. אייטור מונרוי ממכבי פתח תקוה הוצע.

דמיטרי באגה דורש תוספת של 20 אחוז לשכרו בהתאם לסיכום בין הצדדים, בעוד שהפועל חיפה מעוניינת שיישאר רק אם החוזה הנוכחי שלו לא ישודרג. יש לציין כי אלי כהן מעדיף שחקן אחר בעמדה הזאת.

כזכור, בימים האחרונים פורסם בוואלה ספורט כי איתמר ניצן וניסו קפילוטו סיכמו בקבוצה בכפוף לשחרור מקריית שמונה ובית"ר ירושלים. מוחמד כליבאת צפוי להיפגש עם ההנהלה לאחר שובו מחו"ל וגם איתו ינסו לסכם. מכבי פתח תקוה תציע לחלוץ להמשיך, אך נראה כי הוא יעדיף לעזוב. אלי כהן רוצה לצרף שני שחקנים כנף לפחות, כשמלבד אלבס גם מוגרבי, כליבאת ואלון תורג'מן ברשימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully