וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: פראן ולס מועמד, בקבוצה יקדמו את המגעים

4.6.2016 / 21:15

בלם אלמריה התייעץ בנוגע לקבוצה עם סוכן שחקנים ספרדי שהביא בעבר שחקנים לארץ, ועשוי לחזק את הסגל של איוניר. שרצקי יקדם את המו"מ מול קריאף בשבוע הקרוב. גם אזולאי עדיין מבוקש

פראן ולס שחקן אלמריה (במרכז). AP
פראן ולס במדי אלמריה מול אתלטיקו מדריד בעונה שעברה/AP

בעירוני קרית שמונה יקדמו מחר (ראשון) את ההכנות לעונה הבאה וזאת לאחר שהמנכ"ל יוסי אדרי יחזור מחופשה פרטית. הבעלים איזי שרצקי חזר ביום חמישי מארה"ב וכעת השניים יקדמו את הבאת השחקנים בהם מעוניין המאמן החדש מוטי איוניר.

לוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים הבכירים מבחינת קרית שמונה הוא הבלם הספרדי פראן ולס, שמשחק באלמריה מהליגה הספרדית השנייה. הבלם בן ה-24 מסיים את חוזהו באלמריה וצפוי לערוך הערב את משחקו האחרון במדיה. בימים האחרונים כבר שוחח ולס עם סוכן שחקנים ספרדי שהביא בעבר שחקנים למכבי תל אביב ומכבי חיפה, והתייעץ עמו האם להגיע לקרית שמונה. במועדון מאוד מעוניינים בשחקן והתפתחויות צפויות בשבוע הקרוב.

ולס, יליד טרגונה, שיחק בחימנסטיק ולוגרונייס, לפני שעבר ב-2013 לאלמריה, במדיה שיחק בשלוש העונות האחרונות וגם הספיק לשתף פעולה עם תומר חמד. העונה רשם 30 הופעות, מתוכן 24 בהרכב. את שער הליגה היחיד שלו כבש בליגה הבכירה, באפריל 2014 לרשת אספניול.

בגזרת הישראלים איוניר רצה מאוד לראות את הקשר פיראס מוגרבי, אך שרצקי התאכזב מההתנהלות של השחקן מולו והודיע שהוא יורד ממנו. מחר תתקיים שיחה נוספת בעניין ובה שרצקי צפוי להודיע סופית לשאר הגורמים במועדון שמוגרבי לא על הפרק מבחינתו.

מי שנמצא חזק על הפרק הוא אופיר קריאף, שבקבוצה יציעו לו חוזה לכמה שנים בתקווה שיסכים להצפין. גם שלומי אזולאי מבוקש מאוד ובקרית שמונה מחכים לראות אם ייצא לחו"ל לפני שיציעו לו חוזה באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully