וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רי ווסט מגונן על לברון: "הוא לוזר? במקומו הייתי חונק מישהו"

'הלוגו' תוקף בעקבות ההשוואות בינו לבין לברון, שגם כן עומד על מאזן שלילי בסדרות גמר. על סטף קרי: "היום הכל יותר קל". קליי תומפסון על תוכנית המשחק של טיירון לו: "זה ישחק לידיים שלנו"

צילום מסך

ג'רי ווסט לעולם ייזכר בתור מי שהגיע אינספור פעמים לבאר, אך כמעט אף פעם לא שתה. אבל עכשיו שמו של 'הלוגו', שמשמש כיום כחבר בהנהלת גולדן סטייט, מוזכר שוב ושוב בתור השוואה פוטנציאלית ללברון ג'יימס, עוד סופרסטאר שעלול להיזכר בתור לוזר אם לא יזכה באליפות העונה ויירד למאזן 5:2 בסדרות גמר לאורך הקריירה. באופן מפתיע למדי ווסט, שעמד על מאזן של 8:1 בסדרות גמר, יצא להגנתו של לברון לקראת משחק 2 בסדרה שייערך הלילה (בין ראשון לשני, דיווח חי בוואלה! ספורט). "הביקורות על לברון מגוחכות. אם הייתי במקומו, כנראה שהייתי חונק מישהו", אמר ווסט. "הוא סחב את הקבוצות שלו על הכתפיים, הוא הגיע לגמר ה-NBA שש פעמים ברציפות. כמה פעמים הוא הגיע כפייבוריט? אף לא פעם אחת. היחס כלפיו מגעיל ולא פיירי".

עוד בנושא

כך קליבלנד תוכל לחזור לתמונה בסדרת גמר ה-NBA: האוזמן מנתח
מתכוננים למשחק 2: הקאבס זועמים על הווריירס, לו דורש לשחק מהר
ג'ף הורנאסק: "למה שפורזינגיס לא יהפוך לשחקן הטוב בליגה?"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ביקורות ארסיות. לברון/GettyImages

ווסט הוסיף: "אני לא רוצה להישמע כמו דונלד טראמפ, אבל קשה לי להבין איך יש אנשים שלא מכירים בגדולה שלו. הבחור הזה עושה הכל מהכל והוא תחרותי בטירוף. בכנות, הלוואי שאנשים יעזבו אותו במנוחה". הקשר בין ווסט ללברון התהדק אחרי גמר 2011 בו לברון הפסיד 4:2 לדאלאס. ג'יימס פנה ל'לוגו' במטרה להבין הוא איך התמודד עם הפסדים קריטיים בקריירה, ושמע ממנו איך פעם כמעט היכה אוהד שסנט בו אחרי הפסד באחד הגמרים. "לא כיף להגיע למעמד הזה הרבה פעמים ולא להשיג את התוצאות שאליהן אתם מכוון, עם או בלי קשר לאיך ששיחקת באופן אישי. בפלייאוף השחקנים הכי טובים צריכים להעלות את הרמה שלהם. אני עשיתי את זה, ואני בטוח שגם לברון".

ווסט נשאל גם על העונה הדומיננטית של סטף קרי ועל הביקורות שספג ה-MVP משחקני עבר. גם במקרה הזה ווסט סיפק ציטוטים מעניינים. "אני חושב שסטף היה שחקן גדול בכל עידן, לא משנה מי היה משחק מולו. כנראה שבעידן שלי הוא היה מקבל הרבה יותר מכות, אבל הוא גם היה מגיע יותר לקו העונשין. כיום הוא לא מקבל שריקות, השופטים פשוט לא מתייחסים אליו.

"אני חושב שהיום הרבה יותר קל לשחק את המשחק. הכדורסל ב-NBA כיום לא מלוכלך בכלל, לא פיזי בכלל. אם מישהו מקבל דחיפה קטנה עכשיו זה מיד נחשב לא ספורטיבי. לא מצליח להבין את זה", הוסיף.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ג'רי ווסט עם סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
אפילו הוא מזלזל? ווסט עם קרי/AP

התקשורת בארצות הברית עוסקת ביממה האחרונה בתוכנית המשחק העדכנית של טיירון לו, שהודה כי "אנחנו רוצים להרים את הקצב ולשחק מהר יותר". בכלי התקשורת באוהיו דווח כי לו שוחח מספר פעמים מאז משחק 1 עם מאמן הקליפרס דוק ריברס, האיש ששכנע אותו להפוך למאמן. ריברס סיפק שלל עצות ללו וביניהן הטיפ לשחק מהר יותר, החלטה שמעלה ספקות בקרב הפרשנים. בן גוליבר המצוין מ'ספורטס אילוסטרייטד' כתב אמש כי "בשנה שעברה דיוויד בלאט ולברון ג'יימס ניסו להכתיב קצב סופר-איטי כדי למנוע מגולדן סטייט לרוץ, וכעת נראה שטיירון לו מנסה ללכת בגישה ההפוכה. זה מובן ואפילו לגיטימי, אבל לא בטוח שהוא מתמקד בדבר הנכון. הדגשים שלו לקראת המשחק צריכים לגעת באיך מונעים משחקני הווריירס שאינם סטף קרי וקליי תומפסון להגיע שוב לזריקות קלות, איך קולעים מתחת לסל, ואיך מגיעים יותר לקו. אלו סוגיות קצת יותר חשובות, שלא בטוח שקצב מוגבר יכול לפתור", כתב.

גם בקרב שחקני גולדן סטייט נשמעה אופטימיות זהירה לגבי האפשרות שהקאבס יגבירו את כמות הפוזשנים במשחק וינסו להאיץ אותו. "אם זה מה שהם באמת מתכננים לעשות, זה מושלם עבורנו", אמר קליי תומפסון. "אני חושב שאנחנו הקבוצה הכי טובה ב-NBA במעבר ובמתפרצות, ככה שאולי זה ישחק לידיים שלנו. בעונה שעברה הם הצליחו להקשות עלינו כי האטו את המשחק, אבל העונה יש להם סגל ארוך יותר, ואי אפשר לדעת מה נכון ואם זה יעבוד".

האריסון בארנס הוסיף: "אני חושב שגם אוקלהומה סיטי אמרה שהיא רוצה לרוץ מולנו, גם הם ניסו לעשות את זה, אבל נראה לי שאנחנו די נינוחים בכדורסל מהסוג הזה, ובטוחים ביכולת שלנו להתמודד מול כל קבוצה בליגה. אם הם רוצים לרוץ ולזרוק יותר שלשות, קדימה, אנחנו מוכנים לאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully