וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף הורנאסק: "למה שפורזינגיס לא יהפוך לשחקן הטוב בליגה?"

המאמן החדש של ניו יורק הוצג ומיד הציב רף גבוה ללטבי הצעיר: "אין הרבה שחקנים בגובה שלו שעושים הרבה דברים". על הסגל הנוכחי: "נבנה סביב כרמלו, אנחנו לא כל כך רחוקים"

צילום מסך

בווידאו: התכנית "משחק מקדים"

ג'ף הורנאסק הוצג כמאמנה החדש של ניו יורק, והודה שאחת הסיבות העיקריות שבחר בג'וב היתה האפשרות לעבוד עם קריסטאפס פורזינגיס. "התקרה שלו - וואו", אמר מאמן הניקס החדש. "אני לא רוצה לשים עליו לחץ, אבל בואו נודה בזה: בגובה שלו, עם הכישורים שלו, מדוע שלא יהפוך לאחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה? מדוע שלא יהפוך לשחקן הטוב ביותר בליגה? הוא ימשיך להתפתח בשנים הקרובות. הוא בן 20. הוא ילמד הרבה דברים רק מתוך הניסיון עצמו, ואני משוכנע שבעוד חמש או שש שנים כולכם תגידו - תראו כמה הוא טוב. הוא כבר טוב".

עוד בנושא:

הנתיב המהיר: כך קליבלנד תוכל לחזור לתמונה בסדרת גמר ה-NBA
מתכוננים למשחק 2: הקאבס זועמים על הווריירס, לו דורש לשחק מהר

שחקן ניו יורק ניקס קריסטאפס פורזינגיס. AP
ציפיות גבוהות. פורזינגיס/AP

הורנאסק הוסיף שבחים על שחקן הפנים הלטבי המוכשר: "אתם לא רואים הרבה שחקנים בגובה 2.20 מ' שעושים הרבה דברים. הוא יכול לשחק בפנים, בחוץ, איך אפשר לשמור עליו? גם בהגנה הוא יכול לעזור, לחסום זריקות ולהוות נוכחות בצבע".

על הכוכב השני של הקבוצה ומצב הסגל הנוכחי אמר המאמן החדש: "ברגע שיש לך סופרסטאר זה נותן לך סיכוי, ולנו יש את כרמלו. המטרה היא לבנות סביבו, ואני לא חושב שאנחנו כל כך רחוקים. יש הרבה כסף בשוק השחקנים החופשיים, ננסה להביא כמה כדי לעזור לנו. אני מקווה שנצליח להביא אחד או שניים בקרוב".

מאמן ניו יורק ניקס ג'ף הורנאסק. AP
אופטימי. הורנאסק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully