וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקשר בין ארסנל לוונגר עמוק, אנו מתכננים מהלכים לטווח הרחוק"

מנכ"ל התותחנים דחה את הטענות לפיהן הצרפתי יעזוב: "המסירות שלו מיוחדת. אין לנו שום סיבה להיות מאושרים אחרי העונה האחרונה אבל לא מדובר באסון". סוגיית החיזוק: "יכולים להחתים שחקנים ברמה עולמית"

one

בווידאו: ארסנל מול מנצ'סטר סיטי

עונת 2015-16 רק העמיקה את משבר האמון בין אוהדי ארסנל לארסן ונגר. הקהל של התותחנים התקשה להאמין כי דווקא בעונה בה צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וסיטי לא מצליחות להיאבק על תואר האליפות לסטר תהיה זו שתסיים כמרוויחה הגדולה ותזכה בתואר היסטורי. גם הכישלון בליגת האלופות לא תרם למעמדו של המאמן הצרפתי בן ה-66 כאשר הקולות להחלפתו רק גברו.

עוד בוואלה! ספורט:
היעד הבא של גיא לוזון
כולם רוקדים עכשיו: ניתוח ההצגה של גולדן סטייט

היום (שישי) בחר מנכ"ל ארסנל, איבן גזידיס, לסתום את הגולל על האפשרות לפיה ונגר לא יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה: "הקשר בין ארסנל לארסן הוא עמוק. הוא המאמן שלנו וביחד אנחנו מתכננים את התוכניות לקראת הטווח הקצר והארוך. המסירות של ונגר למועדון היא מיוחדת, משהו יוצא דופן. אני מודע לכך שבשלב מסוים הוא יעזוב, אך יש לי ביטחון רב שארסן יעניק לנו את הזמן הנכון להתכונן ליום שאחרי".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
ביטחון מצד ההנהלה. ונגר/רויטרס

"אין לנו שום סיבה להיות מאושרים בעקבות העונה האחרונה", המשיך גזידיס והוסיף, "רצינו יותר מזה, אך אני לא מסכים עם הטענות לפיהן המקום השני הוא אסון".

לקראת מועד ההעברות: "אנחנו כבר לא באותה עמדה לפני חמש שנים, אז היינו צריכים למכור את השחקנים הטובים ביותר שלנו. עכשיו יש לנו אפשרות לצרף רכש מהרמה הגבוהה ביותר לפי ההחלטות של הצוות המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully