וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון נפרד: "תודה רבה שהאמנתם בי, תמיד אזכור את התקופה בישראל"

2.6.2016 / 7:03

אחרי 14 משחקים בהפועל תל אביב, הגארד הצבעוני נפרד לאחר ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים: "אוהב אתכם". לימונד החמיא ("נייט שינה את חדר ההלבשה") והתייחס לאפשרות שהאמריקאי ימשיך: "אם סימונס יישאר, אז זו עסקת חבילה". בקבוצה בטוחים שנאור ימשיך

one

בווידאו: ה-84:86 הדרמטי של הפועל ירושלים על הפועל תל אביב

בתום אחד המשחקים הדרמטיים של השנים האחרונות, שסיים את אחת הסדרות הגדולות שידע הכדורסל הישראלי, נגמרה אמש (רביעי) העונה של הפועל תל אביב עם הפסד מאכזב 86:84 להפועל ירושלים בבירה. הקבוצה של שרון אברהמי, שהגיעה לסדרה כשלא נתנו לה הרבה סיכוי, פתחה בסערה את ההתמודדות, והוליכה כבר ב-18 הפרש במהלך הרבע השני, לפני שהאלופה החלה בקאמבק. בהפועל תל אביב הצליחו למנוע מהפועל ירושלים להפוך את המשחק עד לרגעי הסיום, אלא שאז דונטה סמית' השתלט על המשחק, והמהלך האחרון הכדור של האדומים הלך דווקא לרוברט רות'בארט שהחטיא זריקה די נוחה. בסיום המשחק הלכו אוהדי הקבוצה להודות ל-1,500 אוהדים שהגיעו לירושלים ורצו לחזות בהיסטוריה, אך ללא הצלחה.

מי שהוליך את קלעי הפועל תל אביב היה נייט רובינסון, שהשלים את משחקו ה-14 בישראל, עם 22 נקודות, כשהוא קולע את הסל האחרון של קבוצתו, שנתן לה יתרון 83:84, 32 שניות לסיום, אך לא יותר מכך. "תודה רבה על הזמן הנהדר ועל כך שהאמנתם בי", כתב רובינסון בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו בו העלה תמונה קבוצתית ממשחק החוץ באילת, "היה לי זמן נהדר, ואני תמיד אזכור את התקופה הזאת בישראל. אני אוהב אתכם". רובינסון יעזוב בימים הקרובים את ישראל, כשגם אמש הוא סירב לדבר עם התקשורת שחיכתה לו מחוץ לאזור חדר ההלבשה.

הפועל ירושלים עלתה לפיינל פור אחרי 84:86 דרמטי על הפועל תל אביב
פרנקו: "נולדנו מחדש, לא הכרנו הפועל ת"א כזו. אף אחד לא הכיר"

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
כבר מתגעגע. רובינסון אומר שלום/ברני ארדוב

מי שכן הסכים לדבר בסיום, למרות האכזבה, הוא רביב לימונד, שקלע 16 נקודות וסיים עונה אישית טובה בה החזיק את קבוצתו כמעט לבד עד להגעתו של רובינסון. "היינו יותר טובים והיינו שווים ניצחון. היו שתי שריקות בדקה וחצי האחרונות שאין להן מקום במשחק כזה. ירושלים ניצחה ואני מאחל לה בהצלחה", סיכם לימונד המאוכזב את המשחק והתייחס להבדלים בין העונה הסדירה של קבוצתו לפלייאוף: "כל השנה ידענו שיש פוטנציאל גדול לקבוצה הזאת אך לא הצלחנו להוציא אותו. הפועל ירושלים מאוד מתאימה לנו אז כן הצלחנו לעשות את זה. זה פספוס. אם הייתי יודע מה היה חסר לנו במהלך העונה, אז כנראה זה לא היה חסר. מה שהיה בסדרה ולא היה במהלך העונה זה המחויבות, לעומת משחקים שבמהלך העונה לא היינו ככה".

עם הגעתו של רובינסון היו לא מעט ספקות לגבי שיתוף הפעולה עם לימונד, אך השניים הצליחו לשתף פעולה בצורה טובה: "נייט תרם המון, גם ברמה החברתית. הוא שינה לנו את חדר ההלבשה, למרות שלאורך כל השנה היה לנו חדר הלבשה טוב. הוא העלה לנו אותו, וגם כמובן מבחינה מקצועית. אין לי אגו בשלב הזה של הקריירה, ומי שעוזר לנו אני מקבל אותו". לגבי הסיכוי שרובינסון ימשיך בקבוצה אמר לימונד: "אם טרה (סימונס, א.ש) יישאר, אז זאת עסקת חבילה".

רביב לימונד הפועל תל אביב מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"בטוח שבעונה הבאה תהיה קבוצה ברוח של המועדון". לימונד/ברני ארדוב

לימונד סיכם בקיץ שעבר על חוזה חדש לשלוש שנים במדי הפועל תל אביב, שמסיבות משפטיות עדיין לא נחתם, אך ימשיך במועדון: "הקבוצה צריכה להיבנות. כל שנה אומרים שרוצים לבנות קבוצה בצלמו של המועדון, ושתהיה הפועל אמיתית, ובשנתיים האחרונות כשלנו בזה. בעונה הבאה צריכה להיבנות קבוצה שתהיה ברוח של המועדון, ואני בטוח שזה מה שיהיה".

בהפועל תל אביב קצת הופתעו מדבריו של מתן נאור במסיבת העיתונאים בה התייחס לעתידו. הקפטן אמר כי רצה לסיים את עניין הארכת החוזה שלו עוד לפני סיום העונה, אך הדברים לא הצליחו, וכי ימשיך לשחק עונה נוספת, ומקווה שלא יגיע לשלב שידבר עם קבוצות אחרות: "אין אחד במערכת שלא רוצה את מתן", אמרו בקבוצה. "הדברים יסתדרו, אין לנו ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully