וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "נולדנו מחדש, לא הכרנו הפועל ת"א כזו. אף אחד לא הכיר"

1.6.2016 / 22:55

מאמן הפועל ירושלים פרגן ליריבה אחרי הניצחון: "נייט רובינסון דחף אותנו לפינה". שרון אברהמי: "היו החלטות לא טובות של השופטים". נאור: "אני מקווה שהפועל ת"א ירצו אותי כמו שאני רוצה להישאר"

one

בסיומה של אחת הסדרות המותחות והטובות שנראו בשנים האחרונים בליגת העל, הפועל ירושלים האלופה ניצלה מהדחה ועלתה לפיינל פור אחרי 84:86 על הפועל תל אביב והשלימה 2:3 קשה בסדרה. הקבוצה של שרון אברהמי הובילה כבר ב-18 הפרש, אבל ירושלים ביצעה מהפך עליו חתום כמעט לבדו דונטה סמית' שקלע שיא קריירה של 33 נקודות ויכולת שיא במאני טיים.

משחקי הפיינל פור:

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון (שני, 18:10)

הפועל ירושלים - הפועל אילת (שני, 21:05)

עוד בנושא:
דונטה סמית' סידר להפועל ירושלים ניצחון דרמטי על הפועל ת"א

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הודה לקהל בסיום. נייט רובינסון/ברני ארדוב

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים היה ריאלי בסיום: "באנו לסדרה הזאת לא טוב, לא הכרנו הפועל תל אביב כזו. אף אחד לא הכיר. גם נייט רובינסון דחף אותנו לפינה אחרת שלא היינו רגילים אליה. זו לא סדרת פלייאוף רגילה - אלו שני מועדונים גדולים וקהל שמגיע. גם בעונה שעברה שניצחנו אותם 0:3 זה לא היה קל. ניסינו לעשות בתחילת המשחק איזו התאמה בהגנה, קיבלנו 35 נקודות ברבע הראשון ודרך ההגנה שספגה עוד 49 נקודות מאותה נקודה, השתלטנו על המשחק והיינו הקבוצה היותר טובה. זה יכין אותנו יותר טוב. זה ניצחון מתוק, נולדנו מחדש. אני בטוח שנבוא יותר טובים לשבוע הבא".

יותם הלפרין אמר: "הנקודה לפה והנקודה לשם יכולה להיות הבדל בין טרגדיה להישג. אני חייב לתת שאפו ענק להפועל תל אביב. אנחנו מבחינתנו לא הגענו טוב לסדרה הזו, אבל בסופו של יום אנחנו בחצי גמר וזה מה שחשוב. כל פעם שבאנו אגרסיבי ועשינו להם התאמה הצלחנו לקחת את המושכות של המשחק אלינו. אם נסתכל על הסדרה כולה אז היו לנו המון עליות וירידות. הצלחנו לעשות את זה, אבל חבל שבדרך הזו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דונטה סמית' הפועל ירושלים חוגג. ברני ארדוב
איש אחד מעל כולם. דונטה סמית'/ברני ארדוב

שרון אברהמי, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "אי אפשר לכעוס על שחקן שמחטיא. היו החלטות לא טובות של השופטים בסוף. אני גאה בקבוצה שלי ובדרך שעשינו וכולם ראו את זה. זו סדרה שמוסיפה הרבה כבוד. אני יותר מאוכזב מגאה. הגיע לנו לעלות. נתנו משחק נהדר, ברכות להפועל ירושלים. המשחק נגמר לפני דקה, אני לא מסכם את העונה. יהיה זמן לסיכומים".

מתן נאור: "אין לי מילים לתאר את איך שאני מרגיש עכשיו. בא לי בעיקר להיעלם עכשיו. זו אכזבה קשה מאוד. מבחינתי יש שני צדדים לעונה הזו. במבחן הדרך אם להיות כנים אני חושב שלא עשינו את העבודה הכי טובה כמערכת, אבל בצד השני של המטבע אני יכול להגיד שאני גאה במה שעשינו בסדרה הזו".

נאור דיבר על עתידו ואמר: "אני מבחינתי הולך לשחק בעונה הבאה. בתקופה האחרונה עשיתי כל מה שאני יכול כדי שזה ייסגר. בעונה שעברה אמרתי שאם לא הפועל אני פורש, עכשיו אני אומר שאני אשחק בעונה הבאה. אני יודע שאני רוצה להמשיך עוד שנה ואני מאוד מקווה שהפועל ירצו אותי כמו שאני רוצה להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully