וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההצגה: בהפועל ירושלים מתלבטים האם להשאיר את דונטה סמית'

2.6.2016 / 6:31

בשל שכרו הגבוה (800 אלף דולר), בקבוצה שוקלים את המשך דרכו של הפורוורד, שהפציץ 33 נקודות ב-84:86 הדרמטי על הפועל תל אביב. ראשי המועדון ערכו התייעצות דחופה במחצית, בר טימור: "הם הוציאו אותנו מהכלים"

one

בווידאו: ה-84:86 הדרמטי של הפועל ירושלים על הפועל תל אביב

"חשבתי שהמשחק הזה גמור. זה היה אחד הערבים הכי משוגעים שראיתי. כבר חשבתי שלא נהיה בפיינל פור. צריך גם להודות, היה לנו לא מעט מזל בסוף המשחק". אלו התחושות של אחד משחקני הפועל ירושלים, לאחר ה-84:86 הסופר דרמטי אמש (רביעי) על הפועל תל אביב, שהעלה את האלופה לפיינל פור לאחר 2:3 בסדרת רבע הגמר.

המשחק המותח חתם סדרת רבע גמר פלייאוף מרתקת בכל קנה מידה. ראשי הפועל ירושלים נראו מרוטי עצבים לאורך כל המשחק, כאשר בשיא השפל סחבה האלופה גיבנת של 18 נקודות לרעתה. במחצית ערכו ראשי הקבוצה התייעצות דחופה ביניהם, והמאמן 'שטף' את השחקנים.

גיבור הניצחון הוא ללא ספק דונטה סמית', שהתעלה עם 33 נקודות. סמית' זכה לחיבוקים ונשיקות מאנשי הקבוצה, והקהל הריע לו וקרא בשמו. ראשי המועדון שוחחו על התוכניות בנוגע לעונה הבאה, ומתלבטים האם לממש את האופציה על סמית', זאת בשל שכרו הגבוה (800 אלף דולר). יחד עם זאת, היכולת הטובה של הפורוורד במאני טיים, העלתה את מניות השחקן בקרב ההנהלה. יש לציין כי למרות שזו תהיה עונתו החמישית של סמית' בארץ, הפועל ירושלים תמשיך לשלם עליו מס מופחת כזר, מאחר וטרם השלים ארבע שנים מלאות בישראל.

אבל לא הכול ורוד. למרות הניצחון הגדול, בהפועל ירושלים יודעים שיש לא מעט סיבות לדאגה. כמעט לכל אורך המשחק, רדפה האלופה אחר הפועל תל אביב, ורק ברבע האחרון הצליחה להדביק את הפער.

פרנקו: "נולדנו מחדש, לא הכרנו הפועל ת"א כזו. אף אחד לא הכיר"
הפועל ירושלים עלתה לפיינל פור אחרי 84:86 דרמטי על הפועל תל אביב

דונטה סמית' הפועל ירושלים חוגג. ברני ארדוב
התלבטות. סמית'/ברני ארדוב

"עשינו בעיקר דפיקות לב לעצמנו", הודה בר טימור. "לא השתתפתי בהרבה סדרות, אבל אני לא זוכר סדרה כל כך קשה ואגרסיבית. הם די הוציאו אותנו מתוכנית המשחק שלנו וגם קצת מהכלים, אבל עשינו בסוף פעולות גדולות משני הצדדים. חוץ מהרבע הראשון, שבו היינו נוראיים, אני חושב שעשינו עבודה טובה. בכל מקרה ניצחנו וזה הכי חשוב".

טימור המשיך: "תחילת המשחק? כלום לא הלך לנו, היינו בלחץ, אבל אני לא חושב שלא נלחמנו, וזה מה שהחזיר אותנו למשחק. לא צריך להיות גאון כדי להבין שבתור הקבוצה הביתית במשחק חמישי הלחץ עלינו, בטח כשאנחנו מקום ראשון והם שמיני. קיבלנו את הסדרה הכי קשה שיכולה להיות ועברנו אותה". טימור התייחס לתקרית עם נייט רובינסון: "אף אחד לא הרביץ לאף אחד. היה מגע. אפשר להגיד ששנינו לא היינו טלית שכולה תכלת".

טוני גפני הוסיף: "זו הייתה חתיכת סדרה בין שתי קבוצות שהיו מוכנות לעשות הכול כדי להגיע לפיינל פור. אני מסיר את הכובע בפני הפועל תל אביב, הגיע לה לא פחות להגיע לזה. נכון שלא הכול היה יפה לעין, אבל שיחקנו כמו גברים. כולנו ידענו למה סמית' הוא מסוגל. נייט רובניסון היה נהדר, הוא נותן אנרגיה לשחקנים מסביבו. נייט תחרותי וכל הקבוצה נתנה לנו מאבק חזק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully