וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: פיני גרשון סיכם כמאמן פנאתינייקוס. נציגו מכחיש

אתר "ספורטאיט" טוען שמאמן מכבי תל אביב לשעבר הגיע כדי לצפות בסדרת הגמר היוונית ויקבל את הג'וב אם פאו תפסיד (כרגע 1:2 לאולימפיאקוס). נציגו מתעקש: "לא היה קשר בין הצדדים"

צילום מסך

בווידאו: התכנית "משחק מקדים"

האם פיני גרשון ישוב בקרוב לאמן ביורוליג? בתקשורת היוונית מפרסמים שמאמן מכבי תל אביב לשעבר סיכם בפנאתינייקוס. גרשון, כך עושה רושם, הגיע לצפות בסדרת הגמר של הירוקים מאתונה עם אולימפיאקוס, ולטענת אתר "ספורטאיט" כבר נפגש עם בעלי פאו ביום חמישי וסיכם עימו את כל הפרטים. הכרזה רשמית צפויה לאחר שסדרת הגמר תסתיים, כשעל פי הדיווח, הסיכוי היחיד של המאמן הנוכחי ארגיריס פדולאקיס לשמור על משרתו הוא להפוך את סדרת הגמר - משימה לא פשוטה, שכן אולימפיאקוס מוליכה כעת 1:2.

עם זאת, דימיטריס בוראס, שתואר כנציגו של גרשון ביוון, הכחיש את הדיווח וסיפר לאתר אחר: "זה לא נכון, לא היה קשר בין הצדדים. מוזר לי איך נושא כזה עולה כשפנאתינייקוס נלחמת על האליפות. פיני בסך הכל הגיע לצפות במשחקים".

גרשון, שמוערך מאוד על ידי הבעלים דימיטריס ינאקופולוס, כבר היה מועמד לפנאתינייקוס לפני כשנתיים. הישראלי כבר עבד ביוון בעבר, כשאימן את אולימפיאקוס מקיץ 2006 ועד פברואר 2008, לפני שפוטר.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הביסה 66:83 את ראשון לציון וצימקה ל-2:1 בסדרת רבע הגמר
אחרי עונה אחת בלבד: הפועל גלבוע/גליל חזרה לליגת העל
פיינל פור לעונה אחת? שיטת הסדרות עולה שוב לדיון במנהלת הליגה

עוזר מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון. ברני ארדוב
הקאמבק קרוב מתמיד? פיני גרשון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully