וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 66:83 את ראשון לציון וצימקה ל-2:1 בסדרת רבע הגמר

החבורה של רמי הדר, שאכזבה בשני המשחקים הראשונים, חזרה לעצמה בזכות הצגה של ג'ון דיברתולומאו (21 נקודות, 9 ריבאונדים) וכפתה משחק רביעי מול ראשון לציון. דאוסון ומונרו קלעו 15 למפסידה

one

מכבי תל אביב והפועל אילת נותרו הקבוצות היחידות שהבטיחו את מקומן בפיינל פור, אחרי שמכבי חיפה כפתה היום (שישי) משחק רביעי עם ניצחון 66:83 על מכבי ראשון לציון ברוממה. אחרי שני התצוגות המאכזבות במשחקים הראשונים, החבורה של רמי הדר סוף סוף חזרה לעצמה, הציגה הגנה מרשימה לפרקים, ופתחה פער גדול כבר בפתיחה, בדרך לניצחון מרשים.

ג'ון דיברתולמאו הצטיין עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, וויל גרייבס הוסיף 19, ולירוי היקרסון סיפק את משחקו הטוב ביותר מאז הצטרף לקבוצה, כשתרם 15 נקודות והגנה טובה. מנגד, שון דאוסון ודריל מונרו ניפקו 15 כל אחד שלא הספיקו לקבוצה של אריק שיבק, שתנסה להבטיח הופעה שנייה ברציפות בפיינל פור באולמה הביתי.

קלעו למכבי חיפה: ג'ון דיברתולומאו 21 (9 ריבאונדים), וויל גרייבס 19, לירוי היקרסון 15, גרגורי ורגאס 9 (4 אסיסטים, 6 איבודים), עוז בלייזר 7, חנן קולמן ורנה רוז'ו 5 כל אחד, רג'י באקנר 2.

קלעו לראשון לציון: שון דאוסון ודריל מונרו 15 כל אחד, מארק ליונס וכריס רייט 11 כל אחד, קווין פאלמר 6, טוני יאנגר 5, ניצן חנוכי 3.

סיכום העונה בכדורסל הישראלי גרגורי ורגאס. אדריאן הרבשטיין
חזר לעצמו. ורגאס/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

מכבי חיפה פתחה בסערה ועלתה ל-0:7 מהיר, אך ראשון ענתה בריצת 2:15 עם מפגן שלשות של מארק ליונס וטוני יאנגר, בדרך ליתרון 9:16. אחרי כמה דקות של היסוס, מכבי חיפה השיבה בריצת 0:8 משלה, אך רג'י באקנר, שגם רשם איירבול מביך מהקו, חימם את העניינים עם עבירה בלתי ספורטיבית על דריל מונרו. גם זה לא עצר את המומנטום של הירוקים, שעם לחיצה קלה של בלייזר על הדוושה סיימה את הרבע נטול ההגנות ביתרון 23:29. הקצב של הביתיים נמשך גם ברבע השני, כששלשות של גרייבס וקולמן קבעו יתרון 12 לזכות חיפה, 25:37. הריצה של ראשון נמשכה, והיתרון צמח בשיאו ל-21 נקודות, כשהמחצית הסתיימה ב-33:50 לטובת הביתיים.

ראשון לציון סוף סוף הידקה את ההגנה עם פתיחת הרבע השלישי, גרמה למכבי חיפה לקלוע שתי נקודות בלבד בשלוש הדקות הראשונות וצימקה ל-51:42, עם דאנק מהדהד של שון דאוסון. אבל דיברלתולמאו שוב צלף שני סלים ברציפות, וגם נסיונות הקאמבק של ראשון נהדפו בדרך ל-52:63 בסיום הרבע השלישי. ראשון לציון עוד הצליחה לצמק למינוס ברבע האחרון, אבל לירוי היקרסון עם פעולות גדולות הבטיח את הניצחון לחיפה, וקבע 66:83 בסיום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תקציר: מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון 66:83. one
הצגה. דיברתולומאו מול ליונס/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully