וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינל פור לעונה אחת? שיטת הסדרות עולה שוב לדיון במנהלת הליגה

27.5.2016 / 13:33

חילוקי דעות בין חברי דירקטוריון מנהלת הליגה לגבי האפשרות לחזור לסדרות בחצי הגמר בעונה הבאה: "אי אפשר לשנות את השיטה כל שנה, זה לא רציני". הומלץ להאריך את חוק הצעירים ולקיים ליגת קיץ

one

פיינל פור ליגת העל בכדורסל יתקיים בעוד כשבוע וחצי, אך ייתכן שהחזרה של השבוע הגדול של הכדורסל הישראלי אחרי מספר שנים של סדרות בחצי הגמר, תהיה לשנה אחת בלבד. בישיבת ועדת מנהלת הליגה שנערכה הבוקר (שישי) הועלתה הצעה לחזור כבר בעונה הבאה לשיטת סדרות בחצי גמר הפלייאוף, ולמשחק גמר אחד מכריע, כפי שהיה בעונת 2011/12, כשמכבי חיפה זכתה באליפות. לא ברור האם הנושא אכן יעלה בישיבת הדירקטוריון הבאה, אך קיימים מספר חברי דירקטוריון שתומכים בו.

"הקבוצות הגדולות תומכות במהלך, אבל לא ברור אם יש להן רוב לעשות כך", אמר אחד מחברי הדירקטוריון לוואלה! ספורט, "בכל מקרה צריך לחשוב על טובת הענף, ואי אפשר לשנות את השיטה כל שנה. חתמנו על תוכנית למספר שנים, וזה לא ייראה רציני אחרת".

כמו כן התקבלו מספר החלטות בישיבה - ועדת המנהלת החליטה להמליץ לדירקטוריון על הארכת חוק הצעירים בשלוש שנים נוספות, בכפוף לייעוץ משפטי. יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, הוסמך לקיים שיחות עם יו"ר איגוד הכדורסל על נושא שופטי ליגת העל ועלתה לדיון הצעה לקיים ליגת קיץ בהשתתפות הקבוצות השונות.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל. קובי אליהו
מה יהיה בעונה הבאה? פרנקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully