וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "מוריניו הוא האיש הנכון להחזיר את יונייטד לצמרת"

רמז לבאות? החלוץ החמיא למאמן איתו שיתף פעולה "בצורה פנטסטית" באינטר: "אנחנו מדברים הרבה. יש לי הצעות מאנגליה, איטליה ומחוץ לאירופה". אחת מהן, אסטרונומית במיוחד, הגיעה מסין

AP

השמועות על מעבר אפשרי של זלאטן איברהימוביץ' למנצ'סטר יונייטד מתגברות מדי יום, והיום (חמישי) התייחס החלוץ השבדי למערכת היחסים שלו עם מי שעשוי להיות מאמנו הבא, ז'וזה מוריניו, איתו שיתף פעולה באינטר ב-2008/09. "היתה לי תקופה פנטסטית איתו באינטר, וכשעזבתי אמרתי שייתכן ונעבוד שוב. אני והוא מדברים הרבה. הוא האיש הנכון להחזיר את מנצ'סטר יונייטד לצמרת. הוא ווינר".

זלאטן הוסיף וסיפר: "יש לי הצעות מאנגליה, איטליה ומחוץ לאירופה. כרגע שום דבר לא קורה, ואני ממוקד ביורו. יום אחד אני עובר למועדון הזה, ויום אחר לזה, זה כמו משחק חתול ועכבר. אני נהנה להיות העכבר. אני רוצה ליהנות מכדורגל ולקבל את ההחלטה הנכונה, אני רוצה ליהנות מהחיים, על המגרש ומחוצה לו".

על היותו בן 34 אמר החלוץ: "היתה לי עונה מצוינת, עונה פנטסטית. הגיל לא חשוב. הכל בראש, אם אתה רוצה לעשות משהו, זה יקרה. אם אני רוצה לעשות משהו, אני אעשה זאת".

לפי "סקיי ספורטס", אחת ההצעות שהוגשה לזלאטן היא מסין, והחוזה שקיבל כמעט חסר תקדים: 69 מיליון יורו לשנתיים. ביונייטד, לשם השוואה, השבדי אמור להרוויח כ-15 מיליון יורו לעונה.

עוד בנושא:

גיגס הפגוע שוקל לעזוב את יונייטד: "עצוב לראות איך מתייחסים אליו"
על סף חתימה: "מוריניו סיכם את תנאיו האישיים במנצ'סטר יונייטד"
שמייכל: "אם מוריניו היה הבחירה הנכונה, הוא היה מגיע קודם לכן"

חלוץ נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ'. AP
אנחנו כבר לא יכולים לחכות. זלאטן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully