וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על סף חתימה: "מוריניו סיכם את תנאיו האישיים במנצ'סטר יונייטד"

"המיוחד" בדרך הבטוחה לאולד טראפורד וצפוי להיות מוכרז כמאמן הקבוצה בקרוב, לאחר שהמשא ומתן על חלוקת רווחי המרצ'נדייז עם דמותו יסתיים. ההחתמה הראשונה: זלאטן איברהימוביץ'?

רויטרס

ההכרזה הרשמית על ז'וזה מוריניו כמנג'ר החדש של מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להתקרב ובשעות הלילה המאוחרות של יום שלישי בבריטניה, פרסמה רשת "סקיי ספורטס" כי הפורטוגלי סיכם את כל תנאיו האישיים מול ראשי השדים האדומים.

על פי הדיווח, מוריניו סגר את אורך החוזה אותו יקבל ביונייטד, כמו גם את השכר שירוויח במועדון ומה שעדיין נמצא תחת משא ומתן כרגע הוא חלוקת הרווחים מהמרצ'נדייז שיימכרו עם דמותו של "המיוחד". לאחר שגם העניין הזה יטופל והצדדים יגיעו לעמק השווה, ככל הנראה מחר, העסקה תוכל להיסגר ומוריניו יהפוך רשמית למנג'ר של יונייטד. ככל הנראה, החוזה של מוריניו ביונייטד יהיה לשלוש שנים והוא ירוויח במסגרתו כ-45 מיליון ליש"ט.

עוד לפני שלואי ואן חאל קיבל את הודעת הפיטורים שלו אתמול, הגעתו של מוריניו, שפוטר במהלך העונה מצ'לסי אחרי תקופה רעה במיוחד, הייתה באוויר ובקרוב היא אכן צפויה להתממש. באנגליה מדווחים ללא הרף על שחקנים שמוריניו ינסה להחתים ביונייטד, אולם נראה שההחתמה הראשונה תהיה של זלאטן איברהימוביץ', כאשר הכוכב השבדי צפוי להגיע מפריס סן ז'רמן כשחקן חופשי ולחתום על חוזה לשנתיים, במסגרתו ירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע. מוריניו וזלאטן שיתפו פעולה בעבר באינטר בהצלחה רבה.

מי שצפוי להמשיך במועדון הוא קשרה הוותיק של הקבוצה, מייקל קאריק. עתידו של האנגלי בן ה-34 לא היה ברור במהלך התקופה האחרונה, כאשר דווח על הצעות שקיבל מהפרמיירליג, סין וארה"ב. למרות זאת, על פי הפירסומים האחרונים באנגליה, קאריק צפוי לקבל הצעה להארכת חוזהו לעונה נוספת אצל השדים האדומים.

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. ברני ארדוב
או-טו-טו הוא חותם. מוריניו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully