וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמייכל: "אם מוריניו היה הבחירה הנכונה, הוא היה מגיע קודם לכן"

בממלכה מפולגים לגבי מינויו הצפוי של הפורטוגלי לשדים האדומים: "הוא עשה דברים שיונייטד לא אוהבת". קאנטונה: "זה לא הכדורגל שהאוהדים אוהבים". וגם: החוזה הענק שהוצע לזלאטן

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הפרסומת החדשה ליורו 2016 בכיכובו של אריק קאנטונה

ז'וזה מוריניו צפוי להתמנות בקרוב באופן רשמי למאמן מנצ'סטר יונייטד, והממלכה מפולגת. היום (שלישי) נדרשו לנושא גם שניים מהשחקנים הגדולים בתולדות המועדון - פטר שמייכל ואריק קאנטונה.

"מוריניו לא היתה בחירה קלה עבור הבעלים, כי אם הוא היה האיש הנכון הוא היה נבחר קודם לכן", אמר שוער העבר לרדיו של ה-BBC. "הוא רב עם מנהל מקצועי, נשיא, רופאה. הוא עשה דברים שמנצ'סטר יונייטד לא אוהבת. אני משוכנע שעל כל הדברים הללו דיברו עם אלכס פרגוסון וסר בובי צ'רלטון. אם הם לא היו מאשרים, זה לא היה קורה. על כן, אם הוא יגיע, הוא בחירה טובה".

שמייכל הוסיף והרחיב: "הוא יגיע מוכן, אבל יהיה עליו לחזור לבסיס של קבוצת כדורגל - קבוצה חזקה מורכבת משחקנים מרתקים שמייצרים הזדמנויות ומבקיעים שערים. כל מה שהיה חסר. עכשיו יש ליונייטד מישהו שאמור להיות מאמן הכדורגל הגדול בעולם, האיש שבאמת יכול להציל אותה".

קאנטונה היה חריף עוד יותר: "אני אוהב את האישיות של מוריניו, את התשוקה שלו למשחק, את ההומור שלו. הוא מאוד חכם, הוא דורש 100 אחוז מהשחקנים שלו וכמובן שהוא זוכה בתארים. אבל אני לא חושב שזה סוג הכדורגל שאוהדי מנצ'סטר יונייטד יאהבו, אפילו אם הם ינצחו. הוא יכול לנצח כאן, אבל האוהדים מצפים לכדורגל אחר. גווארדיולה היה האיש הנכון, הוא הבן הרוחני של יוהאן קרויף".

באתר GOAL.COM חשפו היום כי השדים האדומים כבר פנו לזלאטן איברהימוביץ' עם הצעה לחוזה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. על פי הדיווח, אם החלוץ השבדי יעזוב בתום עונה אחת, הוא יקבל בונוס חתימה מאוחר של 8 מיליון ליש"ט. כמו כן, החוזה שיוצע לו יהיה סביב 250 אלף ליש"ט לשבוע - קצת פחות משקיבל בפריס סן ז'רמן, אך בשקלול של בונוס החתימה, מדובר במשכורת שבועית של לא פחות מ-390 אלף ליש"ט.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Steve Welsh, GettyImages
צריך לחזור לבסיס. מוריניו/GettyImages, Steve Welsh

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully