וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לו צרח על לברון והשתיק אותו. רק ככה מרוויחים את הכבוד שלו"

ב-CBS פרסמו כתבת תחקיר על הימים הראשונים של טיירון לו כמאמן הראשי של קליבלנד, וחשפו סיפורים מסקרנים מחדר ההלבשה: "לו לא הפסיק לרדת על לברון, גם את קווין לאב הוא השפיל. באופן מעוות למדי, זה מה שחיבר בין כולם"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד ממשיכה לשכנע בפלייאוף, ובארצות הברית ממשיכים להחמיא לטיירון לו, שנראה שמצא את הנוסחא המנצחת בתקופה האחרונה. היום (רביעי), קצת אחרי שהקאבס הביסו את טורונטו 84:115 ועלו ליתרון 0:1 בסדרת גמר המזרח, פרסם כתב רשת CBS קן ברגר כתבת תחקיר מסקרנת על הימים הראשונים של טיירון לו בתפקיד המאמן הראשי, בה מסופר כיצד רתם את השחקנים למען המשימה, למרות שנראו מפולגים בעידן דיוויד בלאט.

"המפלצת שהשתחררה במשחק הראשון של גמר המזרח נולדה כבר די מזמן. הזרעים נטעו כבר לפני תקופה ארוכה, בדיוק כשנראה היה שהכל הולך הפוך לקליבלנד", כתב. "האינסטינקט הראשון של כולם אחרי הפיטורים של דיוויד בלאט היו לומר 'מה לעזאזל?', אבל מסתבר שכולם התמקדו במה שקליבלנד עושה, ולא במה שהיא לא עושה. קליבלנד ניצחה, אבל לא בדרך הנכונה.

קליבלנד הביסה 84:115 את טורונטו ועלתה ל-0:1 בגמר המזרח

בלוג גמר המזרח על האלתור המוצלח של טיירון לו

לברון ג'יימס: "ימי מנוחה? ממש לא נחנו": מספרי ההצגה של קליבלנד

חוזה חייו: לברון ג'יימס יקבל מנייקי מילארד דולר בהסכם לכל החיים

לברון ג'יימס טיירון לו, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הרוויח אותו. לו עם לברון/GettyImages

"לפני שטיירון לו קודם למאמן ראשי, בלאט הנהיג שיטת משחק שלא ניצלה את היתרונות של הקאבס. השימוש שלו בקווין לאב גבל בגיחוך. האופן שבו הוא אפשר ללברון להשפיט אותו בפסקי זמן גרם למורל נמוך בקבוצה. השחקנים הרגישו שזו הקבוצה של לברון ולא שלהם".

בכתבה מצוטט גורם בכיר בקליבלנד שהעדיף לשמור על עילום שם. "ניצחנו, אבל זו בעצם הייתה קבוצה שבורה לחלוטין", אמר. "החבר'ה הרגישו שהם משחקים בשביל לברון, ולא לצידו".

לטענת ברגר, הכל השתנה כשטיירון לו נטל את המושכות. גורם נוסף בקליבלנד סיפר בכתבה כיצד נראתה האסיפה הראשונה של לו כמאמן ראשי."כולם יושבים, ולפתע הוא צווח על לברון - 'סתום את הפה המזוין שלך'. אני אחראי פה", סיפר. "רוב השחקנים מאוד אהבו את זה. כדי להגיע לכוכבים שלו ולשכנע את השחקנים המשלימים לאהוב את האסטרטגיה החדשה שהוא בא איתה - לשחק מהר יותר, לרווח את המשחק, להניע את הכדור - הוא הבין שהוא קודם כל צריך להחזיר את המשמעת בקבוצה".

ברגר מציין בכתבה שלו נהג להעיר רבות ללברון בתדריכי הווידאו, משהו שבלאט נמנע מלעשות, על פי דבריהם של כמה משחקני קליבלנד בעבר. עוד נכתב כי במסגרת סדרת החינוך שלו העביר את לברון הוא נהג לצווח עליו באופן קבוע ולהראות שוב ושוב "מי הבוס".

גם קווין לאב, שמעמדו שודרג מאז מינויו של לו, מצוטט בכתבה. מסתבר שעוד אחת מהפעולות שלו עשה בימיו הראשונים בקדמת הבמה היה לנסוך ביטחון בפורוורד המתוסכל, שחווה עונה מאכזבת למדי עד אותה נקודה. "לו צרח גם על קווין לאב, גם אותו הוא השפיל, אבל זה היה כדי להעיר אותו. הוא צעק עליו 'תעיף את התחת שלך לעמדות פוסט-אפ, אנחנו כבר נדאג שהכדורים יגיעו אליך. לא אכפת לי אם תחטיא עשר זריקות ברציפות, אנחנו הולכים אליך", סיפר גורם בקליבלנד.

"זה החזיר אותי לסגנון שבו תמיד שיחקתי. אני וטיירון רואים עין בעין מהיום שהגעתי, הוא יודע למה אני מסוגל. כמו כל מערכת יחסים על ומחוץ למגרש, כנות זה הדבר הכי חשוב, וזה תמיד היה ביני לבין טיי ברמה גבוהה. אנחנו מאוד כנים אחד עם השני", סיפר לאב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
פורח מחדש. לאב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully