וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה חייו: לברון ג'יימס יקבל מנייקי מילארד דולר בהסכם לכל החיים

לפני פתיחת סדרת המזרח מול טורונטו, שותפו העסקי של כוכב קליבלנד חשף את ההסכם המשוגע עם ענקית הספורט: "נייקי מרגישה נהדר לגבי ההסכם וגם אנחנו. נפיק ביחד הכנסה מרשימה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בזמן שקליבלנד ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת סדרת גמר המזרח מול טורונטו ב-NBA, נחשף היום (שלישי) ההסכם המטורף של לברון ג'יימס וענקית הספורט נייקי. בארצות הברית מדווחים כי קינג ג'יימס יחתום על חוזה לכל החיים תמורת סכום חסר תקדים המוערך בכמיליארד דולר.

שותפו העסקי של לברון, ג'יימס מאבריק קרטר, התראיין לתקשורת בארצות הברית וסיפר בחיוך: "מדובר בחוזה פנטסטי ונייקי מרגישה נהדר לגביו, שזה הדבר החשוב ביותר. מדובר בעסקה הגדולה ביותר בהיסטוריה של החברה, בתקווה כי היא תפיק ביחד איתנו הכנסה מרשימה".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
הסכם חסר תקדים. לברון ונייקי לכל החיים/AP

על אורך החוזה הוסיף וקרץ לעיתונאים: "אנחנו נעבוד עם האנשים האלה כל החיים, פשוטו כמשמעו. אז מה אתם אומרים?". ההערכה בארצות הברית כי ענקית הספורט הפיקה סכום המוערך ביותר מ-400 מיליון דולר ממכירות נעליים של לברון במהלך שנת 2015. מדובר בחוזה הפרסום היקר ביותר של ספורטאי מקצועי, כשזה שעשוי להפוך את לברון למרוויח הגדול ביותר בתבל. הדברים של שותפו העסקי של לברון סתרו את ההכחשות סביב ההסכם המטורף בדצמבר האחרון.

החוזה החדש עם נייקי הוא עוד שלב בהתעצמות הכלכלית של קינג ג'יימס והוא מצטרף אל הדיווחים בארצות הברית לפיהן לברון ישתתף בסרט ההמשך "ספייס ג'אם 2" במקומו של מייקל ג'ורדן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully