וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרים את השעות למחזור ההכרעה: אוגו מזמר, ברשת מפגינים יצירתיות

ארבעה ימים לפני רגע האמת של העונה: המוליכה יצאה למחנה אימונים באשדוד, במכבי תל אביב עוקבים אחרי הדיווחים בהולנד, אורלנדו סה ייעדר. כל העדכונים מכל הגזרות לקראת המשחקים במוצ"ש

צילום: יותם רונן, עריכה: מרום שפיצר

בווידאו: האכזבה של אוהדי באר שבע בשבת האחרונה

חמישה ימים נותרו למחזור האחרון בפלייאוף העליון, בו תוכרע זהות האלופה בתום המשחקים בין הפועל באר שבע לבני סכנין, ובין מכבי תל אביב למכבי חיפה. הרוחות אצל שתי המוליכות כבר סוערות, האוהדים בטירוף, שאלות הספורטיביות של היריבות, הלחץ העצום בבירת הנגב, המלחמות הפסיכולוגיות של ערן זהבי וגם עתידו של פטר בוס רק מוסיפות עניין, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. החל מהיום, ובכל יום עד שריקות הפתיחה, נעדכן אתכם בכל ההתפתחויות בכל הגזרות.

15:05: חדשות לא טובות למכבי תל אביב. אורלנדו סה החלוץ הפורטוגלי התקשה לסיים את האימון והוא ייעדר משני המשחקים הגורליים שיסיימו את העונה מול מכבי חיפה בליגה ובגביע. לידיעה המלאה.

10:10: בווינר כבר קבעו את יחסי ההימורים למשחקים, ומי שמאמין שאחת מהן תמעד יכול לעשות לא מעט כסף. כך למשל, היחס על ניצחון של מכבי חיפה בבלומפילד עומד על פי 7, ועל תיקו אפשר לקבל פי 4.3. ומה אם סכנין תנצח? מי שיהמר עליה יכפיל את כספו פי 9, בעוד שיחס לתיקו עומד על 5.1.

8:34: הטלחרף מדווח הבוקר בנחרצות שאייאקס בחרה בפטר בוס כמאמן הבא שלה. על פי הדיווח בעיתון הפופולרי בהולנד, סגנית האלופה ההולנדית כבר פתחה בשיחות עם מאמן מכבי תל אביב, שצפוי להתמנות לתפקיד היוקרתי מיד לאחר גמר הגביע בישראל.

8:13: בן ביטון לא התאמן אתמול והוא עדיין בספק גדול למשחק. מתן אוחיון בכוננות. עדיין לא ברור האם אליניב ברדה יפתח בחוד, או שבן שהר ימשיך בהרכב. השחקנים העריכו בזהירות כי ברדה יהיה זה שישחק.

8:00: באר שבע תצא היום למחנה אימונים באשדוד, שם תערוך ארבעה אימונים לקראת המשחק, לפני שתשוב בחמישי בערב לבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully