וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייאקס בחרה בפטר בוס, היא רוצה אותו למספר שנים"

המאמן ההולנדי בדרך החוצה אחרי כחצי שנה בלבד? במדינתו מדווחים שסגנית האלופה תחכה ליום שאחרי גמר גביע המדינה בישראל כדי לפנות למאמן מכבי תל אביב: "באייאקס מודעים לכך שיצטרכו לפצות את קבוצתו, צעדים ראשוניים נעשו". ג'ורדי החליף את אביו ככותב הטורים של האתר

one

בהולנד ממשיכים לעסוק בקדחתנות באפשרות שמאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, יגיע לאייאקס עם סיום העונה הנוכחית. באחד מאתרי הספורט הגדולים במדינה, "telegraaf", התפרסמה הבוקר (שלישי) ידיעה, לפיה המאמן ההולנדי מבוקש מאוד במועדון המפואר מעיר הבירה, שהפסיד את האליפות במחזור הסיום.

"אייאקס רוצה למנות את בוס כמחליפו של פרנק דה בור", נכתב באתר. "היא רוצה להחתימו לכמה שנים, ותחכה לאחר גמר הגביע הישראלי שייערך ב-24 במאי. באייאקס מעריכים מאוד את בוס מבחינה מקצועית. סגנית האלופה כבר החליטה שבוס יהיה זה שיעמוד על הקווים בעונה הבאה, כשצעדים ראשוניים בנושא כבר נעשו. אייאקס מודעת היטב לפיצוי אותו תצטרך לשלם למכבי תל אביב, כדי להתיר את חוזהו של המאמן".

בוס בן ה-52, שהחזיק בחוזה עד תום העונה בוויסטה, החל את קריירת המשחק שלו במועדון אי שם ב-1981. בגיל 21 עבר הקשר הצעיר לוואלוויק, ואחרי שלוש שנים חתם בטולון הצרפתית, שם בילה שלוש שנים נוספות, לפני שחזר להולנד לקדנציה ארוכה של שש שנים במדי פיינורד, שכללה זכייה באליפות ב-1993. בשלהי הקריירה שלו נדד בין יונייטד אישיהארה היפנית, הנזה רוסטוק הגרמנית ונאק ברדה במולדתו. לבוס היו שמונה הופעות במדי נבחרת הולנד.

את דרכו כמאמן החל באפלדורן החובבנית, וב-2002 מונה למאמן דה חראפשאפ. אחרי שנתיים עבר לאמן את הראקלס, עימה עלה לליגה הראשונה ב-2005. שנה לאחר מכן מונה למנהל המקצועי של פיינורד, תפקיד בו החזיק שלוש שנים וחצי, לפני שחזר לעמדת המאמן בהראקלס, בה החזיק שלוש שנים, עד למינויו כמאמן ויטסה ארנהם ב-2013. בעונתו הראשונה סיימה קבוצתו במקום השישי בליגה ההולנדית, אשתקד היא התקדמה צעד אחד וסיימה במקום החמישי, וגם העונה ויטסה נמצאת במקום החמישי בטבלה

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. מגד גוזני
בדרך חזרה להולנד. בוס/מגד גוזני

מי שעוד תפס את הכותרות ב-"telegraaf", הוא עובד נוסף של מכבי תל אביב, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שכתב הבוקר לראשונה טור עבור האתר, ובכך החליף את אביו יוהאן, שעשה זאת במשך 40 שנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully